Rawen Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Heisann! Er det noen som har erfaring med http://www.pcshop.as ? De har utrolig bra priser på prosjektorer, men jeg tror de driver grå import. Dvs at de kjøper direkte fra japan i stedet for den norske importøren. Det kan da bli problemer med garanti, fordi produktet må da sendes til japan ved feil... Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg aner ingenting om pcshop, men når det gjelder garanti osv, så kan jeg si på generelt grunnlag at etter den nye kjøpsloven så har du krav på å låne en erstatningsvare fra selger hvis reparasjon tar mer enn en uke. Det forutsetter dog en rimelig seriøs bedrift som faktisk vil følge loven. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Seriøsiteten var jo noe av det jeg ønsket å finne ut av her da :smile: Litt av cluet er at ved reklamasjon, så må kunden betale frakt selv, og det kommer seg på 2500,- tur/retur japan. Dette er etter hva de skriver i en annonse de har på qxl.no ... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Sitter å ser litt på sidene deres. PCene produseres av Integral, vel og bra det men... Hvis jeg trykker på Kontakt Oss kommer e-posten opp, denne er en online.no adresse, virker litt talentløst å kun bruke en e-post fra Online... Sidene er heller ikke så godt oppbygde, ser ut som om de er kastet i sammen... Virker som det er et firma som er ganske enkelt... Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Hvis du går inn på konsept siden deres, så vil du se at pc'ene deres produseres av Norek. Norek er en ganske stor annerkjent Norsk importør, så jeg tror ikke det er noe problem der. Enig i det med mail adressen deres... Tror de er relativt nyoppstartet... Håper noen her har erfaring med dem, for vi er 4 stykker som vurderer å kjøpe prosjektor i 20 - 30 000 kroners klassen av dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå