Gå til innhold

Plassering av mikrofon for å unngå støy i Skype

Anbefalte innlegg

Eg brukar av og til Skype til å prate med folk, men dei eg pratar med vert då ofte plaga av ekko, altså at dei høyrer si eiga stemme medan dei pratar, litt forseinka. Så langt eg er i stand til å forstå må feilen liggje på mi side, og då trulegvis i plasseringa av mikrofon og/eller høgtalarar, eller eventuelt ei eller anna innstilling i Windows eller Skype som eg ikkje har funne ut av. Per i dag brukar eg eit sett med to vanlege høgtalarar (som står attmed skjermen) og ein subwoofer (som står under PC-bordet). Microfonen sit i webkameraet mitt, som står midt oppå skjermen.

Eg har prøvd meg fram med alle kombinasjonar eg kan tenkje meg: Justere alle tenkjelege og utenkjelege parameter i programvare, flytte mikrofonen (framføre, over, under og bak høgtalarane, med kabinettet mellom høgtalarar og mikrofon og så vidare). Ekkoet kan då verte mindre eller sterkare, men det forsvinn ikkje på langt nær.

Er det nokon av dykk som har nokon tips til kva eg kan gjere med dette? Eller er det berre å kjøpe seg hodesett med mikrofon viss ein vil unngå dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å bli KVITT problemet må du bruke hodetelefoner istedet ja. Ellers kan du jo prøve å REDUSERE feedback ved å:

- Justere opp "noise-cancelling" (eller tilsvarende), slik at programmet du bruker ikke sender bakgrunnstøy. Er ikke kjent med om Skype har denne funksjonen. Kanskje det finnes noe slikt i driverne til lydkortet ditt.

- Skru ned høyttalervolum. Dette vil jo medføre at du selv kanskje ikke hører så godt, men det vil redusere feedback.

- Skru ned record-volum for mikrofonen din. Da vil din stemme fortone seg lavere hos de som skal høre deg, men dette vil redusere feedback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...