Gå til innhold

Mobil: Latterlig perfeksjonist, er det bare jeg?

Anbefalte innlegg

*snipp*

7125796[/snapback]

er kanskje ikke så perfeksjonist, men jeg tar meget godt vare på tingene mine. Har hatt to ødelagte mobiler som er selvforskyldt i løpet av 6 år.

Det var en vannflaske som sprang lekk (mobilen overlevde) og en mengde is som gjorde at mobilen fikk knekt hovedkort og skjerm (ny på forsikring)

hva angår riper osv, så pleier å holde mobilen i lommer uten andre objekter som stener og nøkler (har en sten i lommen som følger meg hele tiden. Fikk den av en jeg er veldig glad i, og har enorm sentimetalverdi for oss begge, så skilles ikke fra den av respekt ovenfor henne)

rent bortsett fra det, så er ikke støvkorn mitt største problem, men heller:

telefoner som i løpet kort tid oppfører seg underlig

taster o.l. som fusker

bryter sammen

etc.

som gjør at jeg leverer dem tilbake, og jeg gjør det heller med en gang, fordi jeg er klok av skade. Det blir neppe bedre av å utsette det.

og for de av dere som kaller mobil forbruksvare; kan dere begrunne hvorfor den sidestilles med bananer og epler, og batterier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, fantastisk! Det er godt det er noen likemennseker der ute! For de som har fulgt mine uttallige "knirker deres N80?", "slarkers deres N80?", "Noen riper i kameralinsen på deres N80?" der ute, så er det vel ingen nyhet at jeg er en mobilperfeksjonist.

Mer en teknkk-perfeksjonist på mange måter faktisk. Den venstre "shif" tasten på tastaturet på laptopen min lager en litt annen lyd enn alle de andre knappene og er hakket hardere, og jeg får totalt noja..! I tillegg er det en stripe på skjermen min som i mine øyne har litt mer bakgrunnslys enn resten av skjermen.. ARGH!

Hva mobiler angår, er jeg regelrett håpløs.. Når jeg kjøper ny telefon kjøper jeg alltid bæreveske i tillegg til at jeg ofte kjøper et ekstra deksel så jeg har et liggende(!) i tilfelle skader. Neste telefonen min nå blir nok 8800SE. Har skjønr det slik at den skal være ripefri1 <- EDIT: SE PÅ 1-tallet! Skulle vært "!", men den forbanna "shift" tasten.. %#&§!...

Antar ingen er overrasket når jeg forteller at telefonen min er inne på service per dags dato..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Jeg er så perfeksjonist at jeg ikke får kjøpt meg ny mobil jeg. Leser alle tester og foruminnlegg og brukeranmeldelser og blir så klar over alle feilene på forhånd at tvilen allerede da gnager... "det MÅ da komme noe enda bedre om et par måneder" Og sånn har det faktisk gått i to år nå. "Problemet" er at jeg har en nokia 6110 som har både radio og grei kalender, så da blir det ofte til at jeg holder ut bare litt til...

En ripefri mobil ja... ser for meg alle besøkene og klagene til selgeren når første ripe blir oppdaget... nei, da er det kanskje bedre å ha en mobil man er klar over at man kjøper MED visse feil. :)

Lenke til kommentar

jeg behandler mobilen min pent (resten av tingene mine også...) og vips så har jeg plutselig finere ting enn vennene mine selv om jeg har hatt de lenger. liker å ha pent brukte ting. det er ikke no digg å drive med mobilen også er det en diger ripe mitt på skjermen!

sånn er det! :yes:

(må innrømme at skolekalkulatoren ikke har det så bra som mobilen :!: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...