plakatmannen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg lurer på å kjøpe ny mus snart, og lurer på hvilke dere kan anbefale? Den skal brukes mest til design, photoshop, flash, og litt 3d-arbeid, så jeg vil trenge en presis mus. Ledning er ikke noe problem, snarere tvert i mot. Jeg har tidligere hatt problemer med trådløs, så har for det meste brukt mus med ledning. Pris? Vet ikke, egentlig samme hva den koster, så lenge den er god, og kan brukes til det jeg beskrev over. Tror ikke det er noe jeg har glemt, men hvis, bare si fra. Håper noen kan hjelpe meg her, takk. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg bruker en logitech G5, og er veldig fornøyd med den. Den ligger veldig godt i hånden, og den er utrolig presis. Leker selv en del med photoshop og diverse, og også her gjør den en veldig god jobb. Anbefaler på det sterkeste, men ikke om du er skeivhendt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den nye spillmusen Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 kan vell anbefales? Jeg vil også anbefale deg Logitech MX518. Mvh Erling Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg syns Logitech er så knotete med for mange knapper, jeg vil andbefale intelli mouse. Har selv 2.0 veisjonen og er storfornøyd. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg er kjeivhendt, men bruker musa i høyre hånd likevel. Musa skal ikke brukes til så mye spilling, så spilleegenskapene dens er ikke så nøye. Helst design, og presisjon. Så litt på de dere viste til, men vil gjerne ha flere anbefalinger. Lagt til: Har sett litt på denne: http://psdata.no/ps.asp?it=99122 Noen som har erfaringer med den? Ser igrunnen greit ut med det hjulet, eller er det bare i veien? Endret 22. oktober 2006 av iHap Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg bruker Logitech G5 og er veldig fornøyd med den. Utrolig presis, god å holde i (aldri fått musehand eller blitt sliten i håndleddet av den). Rullehjulet er godt og bakover knappen på venstre side er utrolig kjekk Vil anbefale denne sammen med en Steelpad 5L musematte, de to passer utrolig godt sammen. Designer selv en del, å aldri hatt problemer med Logitech G5 EDIT: Den musen du hadde funnet der så ikke god ut! Hjulet var gigantisk og ser ut som det kommer i veien Endret 22. oktober 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det er en mus du beveger kun på ballen for og flytte musen. Det er slik du skal slippe div skader og slitasjer. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 EDIT: Den musen du hadde funnet der så ikke god ut! Hjulet var gigantisk og ser ut som det kommer i veien Var det jeg var redd for, men ok. Kikket litt på steelpad, nå, men jeg ser det er sånn tøymatte... Har aldri likt dem fordi tøyet skiller seg fra gummien, men det kan godt være at denne er anderledes, takk for tipset. Noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 En ting til: IKKE, kjøp Icemat til G5(om du skal ha den) Da riper du opp musematte utrolig fort og du må ta 200 i benkpress for å få skyvd den Prøvd både Icemat og steelpad! Gjør vel ikkenoe om det er tøymatte: - Du slipper lyden når du drar musen frem og tilbake. 5L er også utrolig stor så du har god plass å dra musen på Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hmm.. Da blir det vel kanskje IntelliMouse eller Logitech G5 tror jeg. Skal søke litt rundt og se. Om noen har noen andre å anbefale tar jeg gjerne i mot tips enda. Takk så langt. -- Da har jeg funnet noe jeg tror jeg blir fornøyd med: Logitech G5 Laser Mouse USB Retail IceMat 2 Mousepad Black IceMat Padsurfers v2 Logitech Har lest at Logitech G5 ikke passer sammen med IceMat, men med de knottene (IceMat Padsurfers v2 Logitech) skal det funke supert. Hvis noen har noe å si imot, så vær så god. --- Da var det bestilt, håper jeg blir fornøyd. Endret 22. oktober 2006 av iHap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå