stiiig Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Flyttet pc'en i et annet rom og strakk en ny 10m vga kabel mellom skjermen og skjermkortet. Når jeg skruer på pc'en må oppløsningen konfigureres på ny, men jeg har ikke alternativ om 1680x1050 (lcd skjermens oppløsning). Jeg har prøvd å installere Viewsonic cd'en som fulgte med igjen, men uten hell. Det ser heller ikke ut som ati programvaren kan hjelpe. Noen som har noe forslag til hva som kan være galt, eller noen enkle triks som fikser problemet? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Google: Powerstrip Fint lite verktøy. Dog er det underlig at du ikke får det til, for det er jo ganske standard widescreen oppløsning. AKIRA Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Takk AKIRAx24!! Enig i at det er rart.. Det fungerte jo en time tidligere med en kortere skjermkabel... Skal prøve Powerstrip og se. Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jepp det gikk! Men jeg måtte avinstallere Powerstrip etterpå for skjermen slo seg av og på med jevne mellomrom. Virker som den krasjet med et annet program. Men jeg fikk beholde den rette oppløsningen etter avinstallering. Thanx again!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå