fredrikda Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei, Noen som vet hvordan man formaterer en harddisk? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Min Datamaskin->Velg en HD->Høyreklikk->Formater? Glemte Velg en HD Endret 22. oktober 2006 av stealthy Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Min Datamaskin->Høyreklikk->Formater? 7125634[/snapback] Ehh.. Kommer ikke opp noe alternativ som heter: formater...... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du må høyreklikke på den partisjonen du vil formatere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du stater med windows cd'n hvis du har XP og velger å instalere XP og formaterer det du skal formatere og etter det så trykker du avbryt ... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du stater med windows cd'n hvis du har XP og velger å instalere XP og formaterer det du skal formatere og etter det så trykker du avbryt ... 7125791[/snapback] Det er tungvinnt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Høyre-klikk på Min Datamaskin og velg Behandle. Velg Diskbehandling (tror det heter det). Nå kan du se alle harddiskene og partisjonene dine. Trykk høyre på en av de og velg formater. Skal du formatere system-partisjonen så må du starte med en boot-disk. F.eks. Windows XP-CDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå