W Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Når jeg trykker ctrl+alt+del, så kommer taskmanageren opp. Før hadde jeg det slik at windows-sikerhet kom opp da jeg trykket ctrl+alt+del (mener å huske det var det det het). Hvordan endrer jeg det slik at jeg får opp windows-sikkerhet? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har du på raskt brukerbytte? Hvis så, skru av det.. Da skal det funke.. Gjør det her ihvertfall. Lenke til kommentar
W Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Kontrollpanel -> Brukerkontoer -> Endre måten brukere logger på eller av -> så haker du av Raskt brukerbytte... Og eventuelt hak av bruk velkomstskjerm.. Endret 22. oktober 2006 av JA1NQ Lenke til kommentar
W Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja ok, jeg har det visst på... Noen andre tips? Lenke til kommentar
W Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 :!: er det mulig. Leste visst ikke ordentlig. Fikk det til å fungere nå. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå