Simkin Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) når det ikke står på noe lyd i headsettet så er det en irriterenes suselyd i headsettet.. hører det også når det er lyd, hvis jeg hører etter Koss Porta Pro Asus A8N32 Hovedkort. nVidia nforce Audio Endret 22. oktober 2006 av Nish Lenke til kommentar
just_me Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 når det ikke står på noe lyd i headsettet så er det en irriterenes suselyd i headsettet.. hører det også når det er lyd, hvis jeg hører etter Koss Porta Pro Asus A8N32 Hovedkort. nVidia nforce Audio 7125572[/snapback] kjøp et nytt lydkort Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Prøv å foreslå noe annet just_me? Men har du forsøkt med andre headset? Personlig tror jeg Porte Pro'en er synderen. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 etter erfaring, mener jeg at det er lydkortet. feil eller ikke feil? vet ikke? men det er min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå