Thoraxxx Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg ønsker å lage en enkel php-adressebok hvor jeg enkelt kan legge til, endre og slette kontakter. Jeg har prøvd å google, men jeg vil ikke si at jeg er overveldet over resulatet. Jeg så på denne brukerveiledningen, men syntes det ble litt for kronglete å sette opp. Jeg er ikke så god i php Jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde satt sammen det scriptet, eller gitt meg en annen kode så jeg kunne laget en adressebok. Ps. Ok med mysql Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kor avansert vil du ha den? Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Kor avansert vil du ha den? 7126475[/snapback] Den trenger ikke å være så avansert. Sånn som denne her ca. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Pussing nok driver jeg akkurat nå og mekker på mitt lille system for å organisere kontaker og sende epost. Kan sikkert gi deg flere av klassene, så du kan kopiere og/eller få litt inspirasjon. Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Pussing nok driver jeg akkurat nå og mekker på mitt lille system for å organisere kontaker og sende epost. Kan sikkert gi deg flere av klassene, så du kan kopiere og/eller få litt inspirasjon. 7127836[/snapback] Det hadde vært fint Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Færdi. Den går på msql her ern Trenger bare å lage en database som har tabbelen adresser. den tabbelen må inneholde: id, fnavn, enavn, tlf, email id er nøkkelen. husk å lage config fila EDIT: Kan du ikke si takk da?? index.php Endret 23. oktober 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Færdi. Den går på msql her ern Trenger bare å lage en database som har tabbelen adresser. den tabbelen må inneholde: id, fnavn, enavn, tlf, email id er nøkkelen. husk å lage config fila EDIT: Kan du ikke si takk da?? 7128173[/snapback] Tusen takk:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tråd flyttet, da det blir spurt om hvordan bruke et ferdig laget PHP script. Har ingenting med PHP-koding å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå