Flyingmonkey Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har problemer med mitt ATI Radeon x800 pro/gto kort. Problemet er at når jeg f.eks spiller Half-Life 2 Episode One så oppstår det mange små firkanter spredt i ett slags mønster utover sjermen. hl2.bmp Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Når jeg åpner det vedlagte bilde, ser jeg bare helt nederste delen av skjermen, bmp er store filer, gjør det om til jpeg, og last det opp igjen. Burde gå for å laste opp. Men slike svarte firkanter kan minne om artifacts... har du overklokket skjermkortet ditt? Du trenger ikke legge ut 4 tråder, med samme innhold. Endret 22. oktober 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Flyingmonkey Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Når jeg åpner det vedlagte bilde, ser jeg bare helt nederste delen av skjermen, bmp er store filer, gjør det om til jpeg, og last det opp igjen. Burde gå for å laste opp. Men slike svarte firkanter kan minne om artifacts... har du overklokket skjermkortet ditt? Du trenger ikke legge ut 4 tråder, med samme innhold. 7125307[/snapback] Beklager det med 4 vedlegg.. trøbbel med nettleseren. Her er bildet i Jpeg-> Jeg har ikke overklokket kortet mitt i frykt for at noe skal gå galt. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har du siste driver versjon? Lenke til kommentar
Flyingmonkey Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Har du siste driver versjon? 7125495[/snapback] Jeg bruker ikke den siste versjonen pga da blir bildet enda verre :/ Så jeg bruker den driveren som lå på en cd som fulgte med kortet Endret 22. oktober 2006 av Flyingmonkey Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Når du skriver "f.eks half life: Episode one". Er det bare dette spillet det skjer i, eller er det også andre 3D spill? Lenke til kommentar
Flyingmonkey Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Når du skriver "f.eks half life: Episode one". Er det bare dette spillet det skjer i, eller er det også andre 3D spill? 7125974[/snapback] nei.. prøvde å spille XIII da var det ikke små firkanter lenger.. da var det istendefor rare farger på diverse kanter. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kommer det etterhvert, eller er det med en gang du starter lissom? Har du skjekket temperaturer? Hvor lenge har du hatt kortet og har du hatt noen problemer med det før? Kom denne feilen i sammenheng med noe? Innstalasjon av ny hardware/software. Flytting til/fra LAN etc? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Virker på meg som om skjermkortet ditt er altfor varmt. Jeg hadde nøyaktig samme symptomer med mitt ATI Radeon 9600Pro dagene før det brant opp. Vifta hadde stoppet uten at jeg visste det Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 kan være: -For varmt,pga dårlig kjøling eller overklokking -For lite strøm -Driver problermer (neppe) -Feil produsert (en liten mulighet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå