lockdog Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Poster dette her og jeg, for vet ikke helt om alle som leser Battelfieldforumet har like bra peiling som folket her. Har en kammerat som nå har kjøpt seg en ny Acer Ferrari 1004. Den har et ATI Radeon Xpress 1150 skjermkort, 2gb minne, og en AMD Turion TL60 (2Ghz dualcore). Men selv med 800x600 og alle gfx instillinger på low, så er grafikken så hakkete og dårlig at det blir umulig å spille. Noen som vet hva problemet kan være? Finner ikke driverene til dette kortet på nett (prøver å installere de driverene jeg trodde det var så får jeg opp "Could not locate driver" eller noe slikt, men iom. at orginaldriverene til skjermkortet ligger inne så burde det vel funke fett? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Å bumpe, bumper, bumpet Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) ATI Radeon Xpress 1150 Er jo appsolutt ikke et spillskjermkort da. tror nok flaskehalsen ligger her. 2 gb ram og Turion på 2.0 ghz er vell og bra, men i spill vil skjermkort alltid komme i første rekke, og et ATI Radeon Xpress 1150 er over hode ikke noe godt spillskjermkort. Går ut ifra at du finner drivere på Acer's hjemmeside. Endret 22. oktober 2006 av TiduZ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Denne tråden stenges, da den er feilpostet, og trådstarter bevisst bumper tråden uten å ha noe ny info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg