Footy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hvilke preg bærer du av å ha blitt samboer? Hva gjorde du før som du har sluttet med? positivt og negativt, kom med det.. Meg selv: - Etter å ha skrellet en gullerot fjerner jeg restene fra vasken med en gang i stedet for å la de ligge et par timer. - Jeg bruker dobørsten oftere for å fjerne "rester" fra kantene. - Jeg bruker kun 2 trykk på såpe dispenseren når jeg skal vaske hender. - Jeg har sluttet å la oppvaskbørsten ligge i vasken, heller legge den på plass - Jeg har sluttet å bruke Team Speak etter klokka 24.00 (fordi hun skal sove) - jeg vasker huset oftere - Jeg spiser sunnere mat - jeg skyller vekk sjeggresten fra vasken etter å ha barbert meg *Med andre ord; "I got pawned!!" Med hun - Jeg har fått hu til å lese tegneserier, og det SPIDER-MAN av alle ting!! - Jeg har fått hu til å kaste ting i ny og ne, i stedet for å ta vare på alt dritt. eh... kommer ikke på mer gitt.... Edit: Trykkleif.. Endret 22. oktober 2006 av Footy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Negativ: Jeg har blitt dårligere til å ha det ryddig rundt meg, fordi jeg forventer at han også skal rydde. Positiv: Jeg spiser ordentlig middag oftere siden det er mer kos å spise middag sammen med en annen person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå