Gå til innhold

Sim City 4, samletråd


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Nice :cool:

 

Prøver å unngå å se på slike byer, mister lysten helt til å fortsette med fillebyen min :blush:

 

Jeg sliter forresten med å få hi-tech industri til å komme til byen min. Jeg har nå 27 000 innbyggere, laget en togbane som kan frakte varer inn et stykke i industri området, senket skatten på hi-tech og steget på skitten industri. Hva gjør jeg feil eller ev må gjøres mer? Residental er på med.

Lenke til kommentar
Nice :cool:

 

Prøver å unngå å se på slike byer, mister lysten helt til å fortsette med fillebyen min :blush:

 

Jeg sliter forresten med å få hi-tech industri til å komme til byen min. Jeg har nå 27 000 innbyggere, laget en togbane som kan frakte varer inn et stykke i industri området, senket skatten på hi-tech og steget på skitten industri. Hva gjør jeg feil eller ev må gjøres mer? Residental er på med.

7125978[/snapback]

hehe, det jeg gjør når jeg skal skape et slikt velstandssamfunn er at jeg hever skattene på skitten industri, lav velferdsboliger, og småforretninger til et umenneskelig nivå. Rett og slett for å få dem bort. I tillegg til det må du ha full utdanning fra barneskole til universitet om mulig. Hvis det allerede er skitten industri i byen din, må du desverre rive det ned. Så etter noen år så ser du forandringene på byen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det virker fortsatt ikke av en eller annen syk grunn. Jeg lot skatten være 20% på residental, likevel så var det noen trofaste idioter flyttet inn i de nye husene :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
hehe, de må jaggu ha vært idioter også hvis de bor en plass hvor det er 20% skatt :D

7131350[/snapback]

 

Hmm.. Kanskje jeg burde bygge noen skoler for å få de smartere. Kanskje de skjønner at det er mye da :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Fikk forresten til å få inn mye hi-tech industri på den nye byen jeg laget. Viktigst av alt er vel å sørge for å ha nok skoler, politi dekning, brann etc + øke skattene for folk med lav inntekt og skitten industri.

Lenke til kommentar
Fikk forresten til å få inn mye hi-tech industri på den nye byen jeg laget. Viktigst av alt er vel å sørge for å ha nok skoler, politi dekning, brann etc + øke skattene for folk med lav inntekt og skitten industri.

7141090[/snapback]

 

er egentlig ikke så fan av å ØKE skatter, når jeg begynner å få et bra overskudd så pleier jeg å senke skattene, både for skitten og hi-tech industri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Har nå laget et lite næringsparadis på ei øy utfor den store byen postet lengre opp.

7151584[/snapback]

Ganske så pent, men en av bygningene dine mangler strøm :roll:

 

Har forresten klart å laget en suksesby jeg også :D Selv om bygningene aldri blir veldig store. Mulig jeg må ha et vist antall inbyggere før de blir store..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...