levlex Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nokia holder løftene sine, og sender nå sin hittil billigste musikktelefon ut til butikkene. Og det knappe fire uker etter lanseringen. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Telefonen er blant annet utstyrt med egne snarveistaster på utsiden av telefonen for avspilling og spoling, en egen 2,5 mm lydutgang som gjennom en ekstra overgang kan kobles til et vanlig musikkhodesettEn helt idiotisk løsning! Overgangen er klumpete og skal ligge nedover langs telefonen. Jeg er sikker på at den ikke holder én uke i lomma. Veldig bra at Nokia velger mini-USB. Det eneste som mangler er støtte for ladning via mini-USB. Støtter 5300 A2DP? På esken står BH-500 ført opp som tilbehør, men verken Prisguiden eller NewMobile mener den har støtte for stereo blåtann... Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Telefonen er blant annet utstyrt med egne snarveistaster på utsiden av telefonen for avspilling og spoling, en egen 2,5 mm lydutgang som gjennom en ekstra overgang kan kobles til et vanlig musikkhodesettEn helt idiotisk løsning! Overgangen er klumpete og skal ligge nedover langs telefonen. Jeg er sikker på at den ikke holder én uke i lomma. Veldig bra at Nokia velger mini-USB. Det eneste som mangler er støtte for ladning via mini-USB. Støtter 5300 A2DP? På esken står BH-500 ført opp som tilbehør, men verken Prisguiden eller NewMobile mener den har støtte for stereo blåtann... 7125547[/snapback] Jeg har bestilt overganger fra kina som IKKE er klumpete, vanlige kabler... de er bra å ha. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har bestilt overganger fra kina som IKKE er klumpete, vanlige kabler... de er bra å ha. 7125793[/snapback] Skulle ikke vært nødvendig når dette er en musikkmobil. Føler nesten alle musikkmobilen til Nokia er halvveis (feks mangler N73ME A2DP). Av alle Nokias musikktelefoner er vel N91 8GB og N95 de eneste med ordentlig MP3-spiller og minijack og/eller A2DP. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bra at den kommer ut i butikkene såpass kjapt, og prisen er ikke så skremmende heller. 2,5 mm jack virker da noe merkelig, men de har vel sine grunner. Hadde jo utvilsomt vært best for oss med 3,5 mm.. Vil vel tro mindre enn en av ti 5300-kjøpere bryr seg om manglende støtte for A2DP. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 nær har det gått fort i svingene. dem hadde til og med klart å fått av sted en testutgave til tv2 hjelper deg sist torsdag eller noe sånt. må da være noen bugs ute å går... Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vil vel tro mindre enn en av ti 5300-kjøpere bryr seg om manglende støtte for A2DP. Veldig sant Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bra at den kommer ut i butikkene såpass kjapt, og prisen er ikke så skremmende heller. 2,5 mm jack virker da noe merkelig, men de har vel sine grunner. Hadde jo utvilsomt vært best for oss med 3,5 mm.. Vil vel tro mindre enn en av ti 5300-kjøpere bryr seg om manglende støtte for A2DP. 7127706[/snapback] Ja, merkelig at det ikke er 3,5 mm. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fin telefon, og det er nok en konkurrent til SE på mange måter. Men det jeg lurer på er musikkspilleren til Nokia, er denne like god som dem man finner på SE telefoner? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bumper mitt forrige spørsmål, da jeg nå vurderer og kjøpe denne telefonen. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Telefonen er blant annet utstyrt med egne snarveistaster på utsiden av telefonen for avspilling og spoling, en egen 2,5 mm lydutgang som gjennom en ekstra overgang kan kobles til et vanlig musikkhodesettEn helt idiotisk løsning! Overgangen er klumpete og skal ligge nedover langs telefonen. Jeg er sikker på at den ikke holder én uke i lomma. Veldig bra at Nokia velger mini-USB. Det eneste som mangler er støtte for ladning via mini-USB. Støtter 5300 A2DP? På esken står BH-500 ført opp som tilbehør, men verken Prisguiden eller NewMobile mener den har støtte for stereo blåtann... 7125547[/snapback] selv om headsettet støtter AD2P . beyt det vell ikke at mobilen gjør det Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Men er det noen som har telefonen/har sett den som kan se noe om mp-3 spilleren? Kan man søke på artister, sanger og lignende? Er lyden god? Er ingen butikker rundt meg der jeg kan se telefonen i "levende live." Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Seriøst ingen som har denne telefonen? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Seriøst ingen som har denne telefonen? 7497377[/snapback] Skal kjøpe meg den etter Jul er planen. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Var forresten og så på den i dag. Den så helt ok ut. Gode taster og god skyvemekaniste. Veldig klar skjerm. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen nå som har fått den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg