Yonaz Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Heisann! Er det mulig og ha Mac osx og Windows på samme pce, og velge hvilket oprativsystem ved oppstart? Har skaffet meg en Mac som støtter pcen min, og har lyst til og se litt hvordan det er:) Supert med svar! Endret 22. oktober 2006 av Yonaz Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dei nye maskinene frå Apple kan det installerast Windows på, med Boot Camp. Trur derimot ikkje du kan installere OS X på ein vanleg PC. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Med BootCamp kan du strøkent dualboote med OSX og Windows XP. Bare last ned BootCamp og følg instruksjonene. Husk at du må ha en brenne-cd for driverne du skal installere på XP. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Med BootCamp kan du strøkent dualboote med OSX og Windows XP. Bare last ned BootCamp og følg instruksjonene. Husk at du må ha en brenne-cd for driverne du skal installere på XP. 7124953[/snapback] Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere? Endret 22. oktober 2006 av Yonaz Lenke til kommentar
Parson Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du kan kjøre Windows og OS X samtidig - uten å måtte reboote. Parallels Desktop for Mac. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Med BootCamp kan du strøkent dualboote med OSX og Windows XP. Bare last ned BootCamp og følg instruksjonene. Husk at du må ha en brenne-cd for driverne du skal installere på XP. 7124953[/snapback] Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere? 7125077[/snapback] Du har Windows XP men vil ha OSX? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere? Som sagt, å installere Windows på ei maskin frå Apple går fint, men å installere OS X (operativsystemet til Apple) på «Windows-PCar» går nok ikkje. Eg forstår det som at du har sistnemnte, og ikkje ein Mac. Er det rett? Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Går ann å installere OS X på Windows PCer, fant en guide på nettet for ikke så lenge siden. edit: her er en test med mac os på x86: http://reviews.zdnet.co.uk/software/os/0,3...235916-5,00.htm Endret 22. oktober 2006 av ziwiz Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere? Som sagt, å installere Windows på ei maskin frå Apple går fint, men å installere OS X (operativsystemet til Apple) på «Windows-PCar» går nok ikkje. Eg forstår det som at du har sistnemnte, og ikkje ein Mac. Er det rett? 7125259[/snapback] ja, jeg har windows xp nå! Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Trenger man og instalere drivere i mac? Lenke til kommentar
abze Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) besøk denne siden http://www.insanelymac.com/ Glemte å si at det er en side for de som vil a ha Mac OS X på ein pc Endret 22. oktober 2006 av abze Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 du har også denne: http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page Men direkte enkelt er det nok ikke å få OS X inn på din pc. Men ja, det skal være mulig. Iallefall hvis du har rett prosessor og litt slikt.. Lykke til Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er fullt mulig å legge inn OSX på en windows maskin, men ikke lov!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå