JuB Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hei, har en aopen ez65 med 1.6ghz cpu og 512ddr + en 200gb wd disk (ide). Skal nå oppgradere denne med en 2.8ghz cpu (478) og 512 ekstra minne. Satt i dette, men så restarter bare pcen. cpuvifta går for fullt i 2-3 sek så slår den seg av. Prøvde å oppdatere bios, dette hjalp noe, nå får jeg bootet pcen. Men når den skal starte windows/finne media å boote på slår den seg av... Jeg kan stå i bios så lenge jeg vil uten noe skjer, men i det den skal finne media å boote på slår den seg av... Noen som har gode ideer om hva som kan være galt her? LØSNING: Ny cpu kjøler Endret 21. november 2006 av JuBaLoN Lenke til kommentar
JuB Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Nå er jeg kommet litt på vei, kjernen på den gamle 1.6ghz er dekker hele cpuen, på den nye 2.8ghzen er det en lite kjerne som er 1-2mm lavere i forhold til den gamle. Så lurer på om kanskje ikke kjøleren kommer helt ned på kjerna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå