Rockna Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei Jeg er på leting etter en bærbar pc som klarer og spiller WoW.. Har sett litt på dell sine men vet ikke helt om de klarer og drive WoW.. Noen som har noe og Anbefale? MVH Tom Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 WoW krever ikke mye. Se etter en laptop med 1gb minne i alle fall. Det hjelper når man skal hoppe litt i IF Krever ikke mye av skjermkort, med mindre man skal ha überinnstillinger, og selv da burde det gå greit med nye maskiner Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 En Acer 1642Z som jeg har, hører faktisk den er to år gammel, koster 6,000 kroner (5998 eller noe) og denne takler WoW. OBS: Full ytelse kun ved strømforsyning! Ellers hakker det veldig. Men tenker ikke du må bruke mer enn maks 8,000 kroner for å få god bærbar. Min bærbare kjører CS 1.6 med 40-100 fps Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Ok, takk for svar=) Edit: Acer 1642Z var ikke på lager nesten noen steder, så andre forslag? Endret 22. oktober 2006 av Rockna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå