Gå til innhold

Gå det ann bruke Playstation kontroll på pc ???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thrustmaster har en del gode, for eksempel "Firestorm Wireless Gamepad". Den adapteren du snakker om har jeg ingen erfaring med, men den finnes på Clas Ohlson også. Personlig liker jeg den nevnte gamepaden bedre enn den originale PS2 gamepaden. Men det er selvfølgelig en smakssak. Kommer jo veldig an på hvor store hender du har osv.

Lenke til kommentar

Men... finner ikke noen butikker som selger dem i Norge. Kjøpte min for et par år siden, og har glemt hvor(!) Forresten så er Gamepad Pro fullt programmerbar, og knappene kan derfor assignes til f.eks tastaturfunksjoner og makroer.

De koster rundt 20USD (150kr) overalt i utlandet, så det er jo momsfritt å bestille derfra uansett da, blir ca en 50-lapp i frakt hvis du betaler med kredittkort.

Ellers ser det ut som et sted i Danmark har dem.

Det finnes USB-PSX convertere også (jeg har en liggende) og de får du tak i her i Norge. Men jeg foretrekker helt klart en pad laget for pc, den er mer presis (og kompatibel med flere spill).

Clas Ohlson har en til 198kr, art.nr. 32-4050

Lykke til...

Lenke til kommentar

Har den Clas Ohlson-saken. Fungerer ihvertfall ypperlig i Tony Hawk 3.

Ellers blir kontrollen oppdaget automatisk i windows xp, og alle knapper og analoge stikker etc. fungerer.

Absolutt verdt 200 kr sier nå jeg. Har også en Logitech gamepad, men den kan ikke måle seg mot PSX kontrollen.

LØP OG KJØP!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...