Eksos Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Tjuhu...kan få adsl nå fra telenor..er ADSL så bra som de vil ha det til eller?bare lurer seh...Og er så jævla lei av 56K modemet mitt!!! Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Adsl er bra, men skal ikke skryte av Telenor. Men det banker møkka ut av Isdn :smile: Mera :smile: Lenke til kommentar
LifeS Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Kjøp ADSL av t.d. Mimer og få fast IP for same pris. LifeS Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hei jeg har bestilit telehor ADSL. På brevet stod det at jeg skulle få det14 desmber, men har ikke fått noe ADSL. Har kobla opp gjør-det-selc pakka og alt ting. Har ringt til Telenor men de skal bare se hva de kan gjøre det er dårlig service! Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Da hadde jeg forlangt 2-3 Mnd gratis oppkobling eller en høyer hastighet til samme pris. Si at det har andre fått. Veit hverfall om to som fikk en gratis mnd. fordi de var for sene ute. Hilsen Ac-Cobra Lenke til kommentar
D-}{pêrt´ Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Vet noen av dere hvor lang tid det tar for å motta ADSL Gjør-det-selv pakka fra Telenor? Bestilte kl.16.30 forrige fredag, men har ikke hørt noe ennå. Lenke til kommentar
Max Power Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg er godt fornøyd med ADSL fra Telenor. Betaler for 704 kilobits linje, oppnår vanligvis rundt 600. Henter epost fra serveren til Telenor opp mot 1 Mbit/sekund. Herlig å laste ned ting uten å bry seg om hvor stort det er eller hvor lang tid det tar Lenke til kommentar
Savage Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har nettopp fått NextGenTel etter en veldig lang stund, men nå som jeg har fått den så er jeg jeg veldig fornøyd..!! Laster ned ting og tang som bare det nu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå