Gå til innhold

PowerBall, Trenger litt informasjon

Complexity

Anbefalte innlegg

Er blitt hekta på Powerball fordi jeg har brukt kompisen min sin utrolig mye..

har nå funnet ut at dette må bestilles..

Men har noen spørsmål..

Den med lys, varer batteriene lenge? vil lyset forsvinne etter en stund?

Skjerm er ikke nødvendig for meg, jeg skal bare ha den til å trene med og ha noe å pirke med når jeg sitter med pc'en..

Så hvilken skal jeg ta?

Er NSD Powerball, Metal mye bedre kvalitet en de andre?

Hørt at startsnoren ryker etter 2'e forsøk, men det er ikke noe problem, Starter den bare med tommelen..

Og siste spm, tåler den å bli mistet i bakken? Den til kompisen min er blitt godt brukt og man merker at kulen er ganske så løs..

kansje litt teite spørsmål da men...

Edit: finnes det plasser der den er billigere?

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7124738[/snapback]

Lysene bruker litt av energien til "ballen". Så ja, de varer lenge.

Og siste spm, tåler den å bli mistet i bakken? Den til kompisen min er blitt godt brukt og man merker at kulen er ganske så løs..

7124738[/snapback]

Min har hatt seg noen turer i golvet, den funker forsatt, men den har ikke godt av det.

Endret av different
Lenke til kommentar

Hvilken muskler er det man i hovedsak trener ved bruk av PowerBall, og er det noen dukumentert effekt? En venn av meg som har en, og jeg greier ikke stoppe; så sykt avhengighetsskapende at det er skummelt. Men føler liksom ikke helt at det er så mye trening.

Lenke til kommentar
Hvilken muskler er det man i hovedsak trener ved bruk av PowerBall, og er det noen dukumentert effekt? En venn av meg som har en, og jeg greier ikke stoppe; så sykt avhengighetsskapende at det er skummelt. Men føler liksom ikke helt at det er så mye trening.

7131955[/snapback]

Bruker musklene i håndleddet og klypene. Og hvis du bruker dem mye kjenner du det godt i musklene. Går mye på å bli senesterk

Lenke til kommentar

Ok, jeg og en kompis skal bestille, men microplex har så sykt dyr porto, og har hørt at det finnes en nettside man kan bestille powerball fra der det ikke er noen porto?

Uansett, noen som vet om en annen side en microplex som selger powerball til ca samme prisen eller billigere?

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler deg og kjøpe den med display, du vil nok få endel mer glede ut av den, alltid morsomt og se rekorder, hvem som klarer mest og hvor lenge du har holdt på osv.

7132546[/snapback]

Kompisen min har hatt en med display og nettop solgt den, vi skal ikke drive med rekorder, men som trening.

http://www.gadgets.no/product_info.php?products_id=222

Jeg er usikker på om den er original da

7132553[/snapback]

Men se på prisen.. 359,- mens microplex sin koste 215,-

Lenke til kommentar

Skjerm er ikke nødvendig for meg, jeg skal bare ha den til å trene med og ha noe å pirke med når jeg sitter med pc'en..

7124738[/snapback]

Lyset blir drevet av en generator. Når kjernen spinner, genererer den nok elektrisitet til lyset

Så hvilken skal jeg ta?

En med display! Da får du mer glede av produktet og da kan du delta på den store "Hva er din rekord"-tråden :)

Er NSD Powerball, Metal mye bedre kvalitet en de andre?

Kvaliteten er nok bedre siden de andre er laget av plastikk men de gjør samme nytte dog hørt at metallversjonen kan komme i høyere RPM

Hørt at startsnoren ryker etter 2'e forsøk, men det er ikke noe problem, Starter den bare med tommelen..

Har brukt snora flere titalls ganger og den har aldri røket men det går fint an å starte den uten ja

Vel, ingen produkter liker å møte bakken men det går sikkert greit å miste den noen ganger i bakken. Kjernen er løs..

Lenke til kommentar

jeg bestilte min fra:

http://www.powerball-norge.com/

fikk den billig derfra, tok heller ikke langt tid å få den.. :thumbup:

utrolig gøy med powerball, har en som e standard og en annen med lys :D

lyset i ballen forgår som akkurat som en generator, hvis e ikke tar feil, bevegelsen i ballenblir til energi blir overført til lyeset. så i teorien skal ikke lyset gå tom for "batteri", men i praktisk vet e ikke :p

Lenke til kommentar
jeg bestilte min fra:

http://www.powerball-norge.com/

fikk den billig derfra, tok heller ikke langt tid å få den..  :thumbup:

utrolig gøy med powerball, har en som e standard og en annen med lys :D

lyset i ballen forgår som akkurat som en generator, hvis e ikke tar feil, bevegelsen i ballenblir til energi blir overført til lyeset. så i teorien skal ikke lyset gå tom for "batteri", men i praktisk vet e ikke :p

7132690[/snapback]

Jeg bestilte også min fra powerball-norge.com. Mottok den ca. en ukes tid senere, uten faktura, og har ikke hørt noe til tross for at jeg kontaktet dem og ba om å få tilsendt en ny for en god stund siden. Fulgte heller ikke med digital counter, selv om det var krysset av utenpå esken at det skulle følge med...

Men powerballen funker kjempebra! Er en sånn amber light greie. Trener litt med den hver dag. Det er så morsomt, og ja... det virker. Jeg blir i hvertfall veldig sliten etter en stund, og har fått mere muskler. Snoren ryker ikke om du ikke tar for hardt i, og det trengs lite styrke for å starte den med snor. Siden trådstarter klarer å starte den uten, skulle likevel ikke det være noe problem :)...

Endret av myosotis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...