Othmaar Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei, Litt usikker på hvor denne posten hører hjemme. Dette er vel mer en oppfordring til brukere om å oppdatere profilene, samt bruke bedre navn på annonsene sine. Man kan si at dette også er gode tips for å selge bedre. Jeg har bladd litt i bruktmarkedet og funnet en god del interessante ting. Det er alikevel et par problem. For det første er endel annonsenavn nokså ubrukelige. I tillegg mangler de fleste profiler postnummer/poststed. Oppdater din profil jeg har gjort det De aller fleste adressene mangler postnummer/poststed. Det er vel ikke værre enn at man kan sende en e-post for å sjekke, men dersom kjøper ser at varen(e) kan hentes kjapt er nok terskelen for å kjøpe noe lavere. Annonsenavn, noen er helt ubrukelige Bruk noen fornuftige navn på annonsen da! Jeg synes navnene på annonsene bør følge samme retningslinjer som forum poster, og håndheves like strengt . Vet ikke om det er på sin plass med denne oppfordringen, men det er da min mening i allefall. Hilsen _ O. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg