m-momr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fant ikke noe god overskrift til denne tråden. Før hadde jeg et webhotell og når du laget en mappe der og la inn filer så du en oversikt med Navn, Størrelse, (type fil), sist endret osv Det lå også små ikoner der etter som det var Mappe, jpg, exe, zip osv Og dette var uten at det lå noen indexfil i mappen men nå har jeg installert apache&php og det virker, men når jeg legger inn filer i en mappe så blir de bare listet opp som om du skulle laget et helt vanlig liste i word. Håper noen forstår hva jeg mener, er ikke så lett og formulere seg. takker for svar Mvh m-momr Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvordan har du innstalert Apache? Versjon? Vis du åpner httpd.conf fila til Apache (sjekk mappa der du innstalerte) så skal du finne et valg der som heter "FancyIndexing" eller noe sånt. Sjekk at dette er satt til "on" Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Takker du er en knupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå