Gissan Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Noen som vet hvordan jeg får aktivert Alt Gr-knappen i Ubuntu? Trykker jeg alt og ctrl + 2 kommer jeg til en link på hardware.no. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hei! Noen som vet hvordan jeg får aktivert Alt Gr-knappen i Ubuntu? Trykker jeg alt og ctrl + 2 kommer jeg til en link på hardware.no. Noen som vet? 7124431[/snapback] Fikset det ved å sette norsk språk på i tastatur under instillinger. Den hadde vist skiftet til engelsk. EDIT, men da funket ikke cubespin (ctrl og alt og pil venstre). Endret 22. oktober 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hmm merkelig. prøv å resette compiz/beryl settingene dine, eller reinstallere det (da i tillegg til å slette configurasjonene). Eller du kan sjekke hva som står i bsm/cdm som snarvei for cubespin, prøve å forandre det, etc. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 hmm merkelig. prøv å resette compiz/beryl settingene dine, eller reinstallere det (da i tillegg til å slette configurasjonene). Eller du kan sjekke hva som står i bsm/cdm som snarvei for cubespin, prøve å forandre det, etc. 7130517[/snapback] Fikset det nå, ved å legge startx under oppstart. Beryl var vist ikke loadet fullstendig den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå