vqb Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg prøver å få en webserver jeg har til å sende mail via et form. Noen som har en løsning på dette?? har apache og php instalert(MysQL) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hvis du har Apache så last ned sendmail så funker det. Selv om det finnes andre som sies å ha mer "sikkerhet" så er nok sendmail best... sendmail.org Lenke til kommentar
nakor Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hent et skript fra nettet, eller lag et selv.. Pass på at sikkerheten er ivaretatt. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jaaa! Finn et script du kan bruke som mail daemon! Lenke til kommentar
nakor Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 19:02, skrev Yallis:Jaaa! Finn et script du kan bruke som mail daemon! Uhm, man trenger nødvendigvis ikke ha en mail daemon på samme maskin som webserveren står på da vet du... Så lenge man har en man kan koble seg til, går det fint UTEN local mail daemon. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 PHP har en egen mail funksjon som er dokumentert her Håper det hjelper Lenke til kommentar
pine Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 mail() sender email gjennom sendmail, exim , postfix og fungerer ikke uten. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 takk for hjelpen. hmm sendamil veit jeg er instalert, men det ser ikke ut til å fungere. hva må til for at sendmail skal sende mail til mail adresser?? Lenke til kommentar
pine Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hvilken distro bruker du ? Om det er Red hat , skriv service sendmail start Lenke til kommentar
vqb Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Der seh ser ut til å fungere nå sikekrt bare jeg som knota litt. prøvde en ny conf i php.ini også takker for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå