Nemesis86 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lag ditt eget "singstar spill" Regler * Maks 25 låter * Maks 3 låter av en artist eller band * Velg låter som DU har lyst til å synge * Ikke kritiser andres valg * Og til slutt... Have fun Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hold deg unna syren gutt.... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lag ditt eget SingStar på ordentlig med UltraStar Du finner titalls sanger rundt om kring på nett. Lenke til kommentar
Ida92 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 The Beatles: - Lucy In The Sky With Diamonds - Twist And Shout - Yesterday The Clash: - London Calling - Every Little Bit Hurts - Armagideon Time The Ramones: - My Sharona - I Wanna Be Sedated - Baby I Love you Prince: - Musicology - Rasberry Beret Queens Of The Stoneage: - No One Knows Elvis Costello: - I Want you REM: - Everybody Hurts Foo Fighters: - DOA - All My Life Deep Purple: - Woman From Tokyo - Highway Star - Mistreated AC/DC: - Big Balls - Girls Got The Rythm - TNT Led Zeppelin: - Stairway To Heaven Guns N' Roses: - Cats In The Cradle And A Silver Spoon - Sweet Child O' Mine Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 En ting er hva jeg vil synge. En annen ting er hva jeg klarer å synge, men det gidder jeg ikkeå ta hensyn til her, selv om jeg vel skulle karret meg gjennom alle, men neppe med hele æren i behold. Angra - Heroes of Sand Gamma Ray - Gardens of the Sinner Iron Maiden - Brave New World Iced Earth - Dante's Inferno (karaokemaraton?) AC/DC - You Shook Me All Night Long Dio - Holy Diver Candlemass - At The Gallows End Green Carnation - Alone Leviathan - Are First Loves Forgotten Manowar - Battle Hymn My Dying Bride - The Prize of Beauty Nightwish - Wanderlust Sonata Arctica - Full Moon Shaaman - Innocence Stratovarius - Liberty Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Lag ditt eget "singstar spill" Regler * Maks 25 låter * Maks 3 låter av en artist eller band * Velg låter som DU har lyst til å synge * Ikke kritiser andres valg * Og til slutt... Have fun 7124380[/snapback] Uhm... To be honest skjønte jeg ikke mye av det her. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skjønte hva han ville vi skulle gjøre, men poenget tror jeg faktisk ikke er tilstede. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det er program man kan lage singstar med, eller bare en tåpelig idé? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tror det er sistnevnte. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Lage et singstar-spill eller skrive opp 25 låter man vil synge? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Turboneger - Age of Pamparius Turboneger - High on the Crime Turboneger - Fuck the World Gluecifer - Take it Gluecifer - A Call from the otherside Gluecifer - Automatic Thrill Iron Maiden - Brave new world Iron Maiden - The Number of the Beast Iron Maiden - Fear of the Dark Guns N Roses - Sweet Child O Mine Guns N Roses - Yesterdays Guns N Roses - Knocking on heaven's door Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvorfor lage et spill når 80's er perfekt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ikke yndlingssangene mine da, men noen som passer å synge: guns n roses - Sweet child o mine david bowie - sorrow judas priest - revolution Iron maiden - con i play with madness beatles - come togetter queen - now im here motley crue - girls girls girls ozzy osbourne - dreamer nirvana - smells like teen spirit dire staits - brothres in arms jimmy henrix - hey joe beatles - lucy in the sky with diamonds dawid bowie - changers AC/DC - TNT sex pistols - God save the queen take me down to the paradise city motorhead - one night stand guns n roses - paradise city alice cooper - scold out sweet - ballrom blitz dette er ikke mine favoritt sanger, men noen som passer til singstar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå