Thlian Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har endelig fått bekreftet at IKT-avdelingen på jobben her ikke har peil på PC! Uansett, det dem har prøvd å gjøre er at operativsystemet våres på en av våre PC`er be ustabilt og i den anleding så var det et program vi ikke ønsket fjernet fra maskina. Så det dem gjorde var at dem prøvde å installere OS oppå det eksisterende uten å lage 2 stk!! Dette ble rot.... Så jeg prøver å innstallere inn SP4 til Windows 2000 og får denne feilmeldingen under innstallasjonen: "Kan ikke verifisere integriteten til filen Update.inf. Kontroller at kryptografitjenesten er startet på denne maskinen" Dette er en av mine problemer med vår bærbare, får jeg hjelp til denne så har vi kommet et godt stykke på vei Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Ingen som kan svare meg på dette?? Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Vær så snill - helt desperat her!! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du må nok desverre formatere å begynne på nytt da. Sikker på at det ikke var repair funksjonen de kjørte? Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Du må nok desverre formatere å begynne på nytt da. Sikker på at det ikke var repair funksjonen de kjørte? 7128708[/snapback] Det er godt mulig dem har prøvd det! Prøver å installere blant annet MSN Messenger, men får opp at en annen installasjon er igang og at jeg må fullføre denne først. Men det gjelder bare MSN og ingen andre prgrammer. Får også feil når Windows skal lagre Temporary Internet Files, kan ikke skrive til filen er det som sies da. Og hver gang jeg går inn i Internet Explorer så dukker Windows Installer vinduet opp et par ganger før det bare forsvinner igjen! Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 ....er det mulig å prøve gjenoppretting fra før operativsystemet ble ustabilt? Det virker mer ustabilt nå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå