Gå til innhold

MaxTor OneTouch problemer

kj3ks

Anbefalte innlegg

Hei,

I dag da jeg skrudde på pcn fant den ikke igjen I:\ (som er min externe maxtor 300gb hdd)

eller vel, den fant den igjen men den ble vist som Lokal Disk (selvom den heter "ekstern") og det var umulig å komme seg inn på den..

har prøvd å plugge den inn i andre usb-porter, restarte selve hddn men ingenting har funka så langt... når jeg restarta pcn ville windows feilsøke på I:\ men den fant ikke noen feil tydeligvis...

Kommer meg ikke inn på harddisken... håper ikke jeg har mista alt som er der as, for jeg har nettop fylt den opp etter HW-LAN :/

Endret av kj3ks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helvete. er det ingen måte å fikse eller gjenopprette?

7124246[/snapback]

test den på en annen PC før du gjør noe mer, kan jo være du har flaks? Ellers så kan du prøve å få tilbake dataene ved å kjøre "getdataback". regner med den vil fungere fint etter reformatering. Har du imidlertid filer du vil ha tilbake bør du prøve alle andre metoder først..

Lenke til kommentar

Jeg opplevde det samme på min Maxtor One-Touch.

Jeg mistet alt i forbindelse med at jeg kom til å trekke ut feil stikkontakt mens jeg overførte filer til den. Etter formatering ser den ut til å fungere fint, men jeg tør ikke lagre noe viktig på den. Det ser også ut som om det er noen bad blocks på den. Senere var det noen som mente at jeg kunne gjenopprette filsystemet ved å fikse en partisjonstabell eller noe sånt, men jeg satte meg ikke inn i det siden det allerede var for sent.

Men jeg ville nok ha prøvd get data back. Men husk å sjekke at filene er ok før du formaterer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...