pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Er det noen som har noen erfaringer om denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320069 Setter pris på gode råd! Endret 22. oktober 2006 av pcpcpc Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har ikke akkurat den modellen, men har bare gode erfaringer med thinkpad. Det eneste er at jeg ville nok valgt en modell som har 1GB minne. Tror du fort kan komme til å angre med 512MB. Men om det er vanskelig innen din prisklasse ville jeg passet på at den ihvertfall bare har en minnemodul, slik at det er enkelt å oppgradere med en til senere Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har ikke akkurat den modellen, men har bare gode erfaringer med thinkpad. Det eneste er at jeg ville nok valgt en modell som har 1GB minne. Tror du fort kan komme til å angre med 512MB. Men om det er vanskelig innen din prisklasse ville jeg passet på at den ihvertfall bare har en minnemodul, slik at det er enkelt å oppgradere med en til senere 7124286[/snapback] Hva med R60e da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323163 (da har jeg nok penger til å oppgradere minnet) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvorvidt du trenger 1 GB fremfor 512 avhenger jo av hva du skal bruke den til. Skal du surfe, høre musikk, se film, bruke Office-programmer, er 512 mer enn nok. Hvis du er gira på å legge inn Vista når det kommer kan 512 bli litt i minste laget though. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvorvidt du trenger 1 GB fremfor 512 avhenger jo av hva du skal bruke den til. Skal du surfe, høre musikk, se film, bruke Office-programmer, er 512 mer enn nok. Hvis du er gira på å legge inn Vista når det kommer kan 512 bli litt i minste laget though. 7125002[/snapback] Ok! Takk for tipset! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvorvidt du trenger 1 GB fremfor 512 avhenger jo av hva du skal bruke den til. Skal du surfe, høre musikk, se film, bruke Office-programmer, er 512 mer enn nok. Hvis du er gira på å legge inn Vista når det kommer kan 512 bli litt i minste laget though. 7125002[/snapback] Jeg er ikke enig, jeg driver på å bruker office og nettleser og slikt. Ikke spill eller noe veldig avansert. Men innimellom så er 512 for lite. Noen dokumenter oppe samtidig, eller masse bilder og powerpoint og slikt og du havner i situasjoner hvor minne blir en hindring. Men når det er sagt så kan det godt være 512 holder for deg, men da ville jeg passet på at det var en ledig minneplass for å kunne oppgradere senere. Ellers har jeg bare gode ting å si om thinkpad så sant den ikke skal brukes til å spille på, eller tilsvarende. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Er det noen som har noen erfaringer om denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320069 Setter pris på gode råd! 7124144[/snapback] Det er det beste PC'ene du får, særlig de tøffere modellene. Endret 24. oktober 2006 av tore45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå