rhov23 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Her er mitt første prosjekt innen casemod. Det blir i bunn og grunn et "man tager hvad man haver"-prosjekt, da jeg ikke ville sandblåse lommeboka mi for mer enn nødvendig Hvis dere har noen tips om forbedringer med hensyn til varmeutvikling,støy, enkle og gode byggematerialer(kasse) er det bare å skyte løs! Den innholder: -Mitt gamle digidice-kabinett (bruker hovedkort (+bunn), display og fj. kontroll fra den) -3 år gammel WD1200 Ide Harddisk (omkonfigurert for lavere støy) -2x 512 mb minne som jeg byttet ut fra min nyere IWill Pc for noen måneder siden. -Gammel 2ghz Northwood hyperthreading -Ny Strømforsyning: Fortron/Source Strømforsyning Micro-ATX 270W (fantastisk lite lyd og varmeutvikling når jeg testet den) kr 295,- -Ny Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler kr 449,- -Ny XFX GeForce FX5200 128MB DDR, AGP8X, Tv-Out, "low profile PCB" kr 369,- Samlet pris kr 1113. Endret 22. oktober 2006 av rhov23 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dette kan bli lekkert. Det som er viktig med casemod er at du tar deg god tid og gjør alt 100% rett første gangen. Lykke til med dette prosjektet, jeg skal følge med. Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå