Gå til innhold

Gothic III - Hvem, hva, hvor.. i G3


Anbefalte innlegg

1. Du kan dra til Nordmar og banke opp orcene i orc-leirene der. Du får både masse XP og masse utstyr som kan selges. Orcene har ikke navn og alle beskrivelsene på dem er i rødt, dvs. at de angriper deg selv om du bare går forbi. Derfor fortjener de å dø.

 

2. Når du betaler mye penger for noe (her kan jeg tenke både armor og en spesifikk artifact, som koster 50000), kan det lønne seg å banke opp vedkommende rett etterpå. Jeg pleier å gi han ett slag med sverd og så løpe fra han, slik at han ikke får slå meg, men likevel følger etter. Så banker jeg han opp hvor ingen ser meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Exploits ja... Exploits er jo det samme som å jukse, da. Rart at folk kan klare å lure seg selv til å tro at exploits ikke er juks. Hvorfor ikke bare juksekoder fremfor å exploit'e? Oh well.

7251560[/snapback]

Jeg tror ikke det er en exploit i Gothic 3. tror det er en del av realisem som er lagt til i spille.

Har ikke hatt behov for å gjøre det enda da, siden det er så mangen orcs å drepe å få våpen fra

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig. For å få tilbake 50000 fra Vak, må jeg først skaffe disse pengene, så betale dem for artifacten, og så må jeg klare å banke opp den mest erfarne krigeren med beste utstyr i Trelis. Eneste som kanskje kan kalles exploit er at jeg ikke taper rep hos orcs.

7255760[/snapback]

 

Kan egentilg ikke se det som "juks", selv om jeg ikke har gjort det selv. Men og "klare" og banke opp den mest "erfarne" krigeren i trelis.. er jo ikke akuratt noe prob da. :innocent: Måtte hvert minst 50 av de for at det skulle blitt et lite problem... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...