Montag Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Vil bare minne alle GITS fans om at Solid State kommer på DVD i Japan i slutten av november. Gleder meg vilt til denne godbiten; dette blir årets happening på animefronten. Se her for fyldig anmeldelse av filmen. Trailer finner dere her. Endret 22. oktober 2006 av Montag Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den blir kjøpt den også ja, Har de to andre filmene fra før. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 film basert på stand alone complex. høres interesant ut. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 det største promlemet med SAC er at de dytter så jævlig mye handlig inn i de 20 minuters episodene at de er helt håpløst å få med seg alt, ivertfall når man ser det på japansk med teksting. filmer har heldigvis ikke det samme problemet, så dette blir forhåpentligvis bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dette var ein god nyhet, har de to andre kjøpt og betalt. Så denne skal inn i rekken over prioriterte filmer som må kjøpes. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 film basert på stand alone complex. høres interesant ut. 7127563[/snapback] Så vidt jeg vet er den en oppfølger av SAC-serien, som skjer seinere, noen år etter at SAC sesong 2 er slutt. Og Stand Alone Complex-seriene foregår ikke i samme univers/tidslinje som GitS og GitS 2: Innocence. det som skjer i de to tidligere filmene utelukker gjensidig det som skjer i serien. Jeg har forhåndsbestilt DVD'en (og OST'et, er stor fan av Yoko Kanno) fra Amazon Japan, men sist jeg sjekket var det ingenting som tydet på at denne utgaven kommer med forståelige undertekster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå