Aleksander- Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg bare lurte på hvilke lys er å anbefale å ha i kabinettet mitt? Jeg har et maxi aopen, kledd me tre og skal snart kjær ut å ha plexi i. men hva er å anbefale? Kald katoder? lyser de bra? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: alex503 skrev (2002-11-07 14:27):Jeg bare lurte på hvilke lys er å anbefale å ha i kabinettet mitt?Jeg har et maxi aopen, kledd me tre og skal snart kjær ut å ha plexi i.men hva er å anbefale?Kald katoder?lyser de bra? Ja, jeg syntes kalde katoder lyser mye bedre enn gamle neon lysene og er mye mindre og deiligere og ha med å gjøre... Mulig de blir fortere ødelagt enn neon lysene, men ved vanlig bruk går det nok fint =) Så ja... anbefaler et kald katode i den fargen du måtte ønske Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 ok takk Lenke til kommentar
LieX Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hvis du kjøper Kold Cathode Kit fra komplett.no har du et års garanti. Jeg har det selv og jeg er ganske fornøyd, bortsett fra at det har blitt MYE bedre lys i det siste, noe som tyder på at det snart kommer til å gå til dundas, men det bekymrer meg egentlig ikke siden jeg har garantien som dekker et helt nytt eller pengene tilbake. Mikael Mathisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå