Poindexter Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nå er jeg lut lei av regjeringa jeg selv jobba for å få innført. De sa de skulle satse på miljøvern, og jeg mener det er stor forskjell på ordet "miljøvern" og "gasskraftverk". Melder meg inn i RV. De er det ordentlige sosialistpartiet her til lands. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sosialistparti?! Prøv kommunistparti! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sosialistparti?! Prøv kommunistparti! 7124052[/snapback] Også kan du prøve å forklare forskjellen... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 OMFG, la oss gjøre forandringer fra dårlig til verre. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 OMFG, la oss gjøre forandringer fra dårlig til verre. 7124673[/snapback] det forandrer vel ikke stort om poindexter melder seg inn i rv Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Sosialistparti?! Prøv kommunistparti! 7124052[/snapback] Også kan du prøve å forklare forskjellen... 7124667[/snapback] I Norge i dag er det vel så liten forskjell at man kan se bortifra det... EDIT: Det vil si at "sosialistparti" er eufemisme for "kommunistparti". Endret 22. oktober 2006 av nitramdg Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Evig enig med trådstarted... Miljøet blir mye bedre av å forbrenne gassen andre steder uten rensing... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 SV er kvasikommunistiske. RV er vel da enda litt mer kvasikommunistiske. RV og AKP-ml skal jo slå seg sammen. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 De sa de skulle satse på miljøvern, og jeg mener det er stor forskjell på ordet "miljøvern" og "gasskraftverk". Så du mener det er mer miljøvennlig å handle gass fra urensede gasskraftverk i utlandet enn å produsere det selv med rensningsanlegg? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 De sa de skulle satse på miljøvern, og jeg mener det er stor forskjell på ordet "miljøvern" og "gasskraftverk". Så du mener det er mer miljøvennlig å handle gass fra urensede gasskraftverk i utlandet enn å produsere det selv med rensningsanlegg? 7130701[/snapback] Gasskraftverk er også bedre enn energi utvinnet av kull. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Denne regjeringen er en klassisk regjering, noen vellykkede saker der, og andre mislykkede saker der. Jeg syns denne regjeringen er faktisk noe av det beste vi har hatt, selvom reaksjonene blant det norske folk har talt i helt andre baner. Skulle helst sett at SV fikk igjennom flere saker. De har hatt ganske fæle problemer med å overbevise Arbeiderpartiet, spesielt i denne gasskraftsaken. Men de kom fram til en kompromissløsning, og det mener jeg SV kan juble for. Er dessverre slik at miljøaktivistene ser det nødvendig å straffe de som arbeider FOR rensing. Mens de heller rett og slett forventer at de som er imot skal bli steg for steg overbevist. Det er jo slik at SV har virkelig jobbet for dette, så alternativet hadde vært horribelt! Uten SV i denne regjeringen ville vi så absolutt ikke hatt rensing med det første! Så for miljøet er SV nødvendig å ha i regjeringsposisjon. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 De sa de skulle satse på miljøvern, og jeg mener det er stor forskjell på ordet "miljøvern" og "gasskraftverk". Så du mener det er mer miljøvennlig å handle gass fra urensede gasskraftverk i utlandet enn å produsere det selv med rensningsanlegg? 7130701[/snapback] tror det var ironisk ment . Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Denne tråden fyller ikke forutsetningene i Regler for posting på PRS - Les før du poster. Den stenges derfor. Vi ber derfor om at folk som poster her:1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning. 2. Sjekker om det allerede finnes en aktiv tråd om emnet. 3. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget. Trådstarter setter ingen premisser for diskusjonen, dermed blir der fritt fram for alle slags utsagn og ingen målrettet diskusjon. Og det finnes nok av tråder om dette fra før. Dette er et typisk Såpeboks-emne. Jeg flytter det gjerne dit hvis noen ønsker å fortsette diskusjonen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg