Itw Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Heisann Lurte på om det finnes eksterne harddisk kabinett med netverk å få kjøpt? Gjerne med mulighet for flere disker om det er mulig? Siden jeg har 2stk 320gb disker jeg skulle fått inn på netverket... Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du kan prøve å følge denne linken Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Det var ferdig med harddisker i, var ute etter kun kabinett til de 2 harddiskene jeg har da.. Men har funnet et par i prisguiden, men de var en smule dyr så.. 2000kr å oppover.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 her uten HD plass til 2 pris ca 800 kr. https://prisguiden.no/product.php?productId=49720 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja den er til vurdering:) Eneste minus med den var at den var for IDE, men det er ok det og, siden jeg har en 320gb ide disk.. Det finnes ikke noen usb hub man kan koble til nettverk? Så kunne jeg jo bare kjøpt usb kabinett til diskene som er billigere + en usb hub med nettverk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå