Patrick de Maar Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei, Jeg har nettopp satt opp ett hjemmenettverk, som består av en D-link DI-634Mimo ruter, ett d-link trådløst klientkort og kablet nettverk mellom èn maskin og ruter. Problemet er ikke at internet ikke fungerer, fordi jeg får nett på begge maskinene, den trådløse laster ned med rundt 90 kB/s mens den kablete laster ned med 190 kB/s. Problemet er at jeg ikke får delt filer mellom den trådløse og den kablete, eller er det sånn at det ikke kan fungere? Jeg mener at jeg har gjort det på LAN flere ganger, så hvorfor det ikke fungerer nå vet jeg ikke. Help anyone? Takk på forhånd. -Patrick Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Om du bruker XP må du sette opp samme arbeidsgruppe på begge, slå på fil- og skriverdeling og sette de ønskede mappene til delt. Deretter kan du gå inn på "mine nettverkssteder" eller "computere i arbeidsgruppen" og finne mappene. Endret 22. oktober 2006 av ArtDeco Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Det har jeg faktisk gjort, derfor jeg sysn det er merkelig at det ikke fungerer. Nei vent, jeg hadde gått på Delte dokumenter og ikke Mine nettverkssteder. Da er problemet løst, tråden kan stenges. Tusen takk Endret 22. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Stenges på trådstarters oppfordring. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg