Mr. Fiskum Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Når jeg skal skrive inn console commands (f.eks. nethgraph_3) så er det ingenting som skjer. Og når jeg skal skrive in fps_max 101 så får jeg ingen tilbakemelding om at fps`n er endret! Noen som hvet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Skrives vel "net_graph 3". Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Når jeg skal skrive inn console commands (f.eks. nethgraph_3) så er det ingenting som skjer. Og når jeg skal skrive in fps_max 101 så får jeg ingen tilbakemelding om at fps`n er endret! Noen som hvet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar... 7123845[/snapback] Som luffe skrev; har du sjekket at kommandoene du bruker er riktig stavet? svgravity 800 er ikke det samme som sv_gravity 800. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Var nok det som var problemet ja. BTW- tissedam, du trenger ikke poste bare for å poste! skjønte fint hva luffe skrev jeg.. Bare så du vet det til senere! Endret 22. oktober 2006 av M.F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå