skogsaas Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! trur jeg blir å kjøpe meg SE w850i, men lurer litt på om det har vært noen problemer med disse? og hva er maks minnekort størrelse? har sett at memorystick pro duo er kommet på 4 gb nå Takk for svar Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Denne telefonen kom til butikkene for litt over en uke siden, så det er nok ingen som kan svare på om det har vært problemer med den. Generelt er det lite trøbbel med SE-telefonene (med unntak av joystick) så det er nok ikke stor sjanse for at noe skal gå galt. Den kommer med 1 GB Memory Stick Pro Duo. Den støtter inntil 4 GB. -snubbel Lenke til kommentar
skogsaas Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 får håpe det:P min forrige gikk i en vannpytt:P og da virket den ikke helt etterpå merkelig nok Man finner vel ikke disse telefonene telenorlåst noen plass? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 W850i Telenor låst Black Ubekreftet 03-11-2006 Lenke til kommentar
skogsaas Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) ouh.... det er lenge til:P holder ikke ut med min gamle 3510 lengre:P ble sinnsykt overrasket når jeg tok i bruk 3510'en min:P det er helt sinnsykt hvor lenge batteriet varer.... har brukt den i 3 dager og bare 1 "prikk" på batteriet er borte... den forrige datt i vann.... så dere ikke tror jeg bruker 3510 på heltid:P Endret 22. oktober 2006 av neonx88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå