TheMaister Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vesentlig billigere enn CD i butikk. STORT utvalg. Rabatt på kjøp av album/diskografi. FLAC (jeg lager mp3ene selv med --preset extreme -q 0 i lame^^) Ingen DRM Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det eneste som kunne fått meg til å kjøpe musikk på nett måtte ha vært om jeg betalte en grei sum i måneden mot nesten ubegrenset nedlastning fra en side med gode servere. Kanskje 3-400 kroner mot at jeg kunne lastet ned så mye jeg ville... Blir for dumt når en sang koster 10 kr! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 eller 1 kroner albumet for nye tittler og resten av albumene 0.50. Samlepakker og slikt burde kostet 2 kroner Dette vil ikke skje før platebransjen er totalt utslettet, synd de ikke innser alvoret å reorganiserer selskapene sine . Lenke til kommentar
MindB Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva skal til? - Bra utvalg - Billig Betaler allerede for musikk på nettet, er fornøyd med tilbudene web-butikkene har å tilby så langt! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 - 1kr pr. sang - betalingsmåte: visa/mstrcard eller at man fikk kjøpt et slags kontantkort i butikken som man kan bruke til å kjøpe sanger med - god lydkvalitet - bra bibliotek Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 -Ingen kopibeskyttelse -God kvalitet -God nedlastingshastighet -Sikker og lettvint betaling Når eg kjøper musikkfiler på nett gjer eg stort sett det fordi det aktuelle sporet er det einaste eg vil ha på albumet, eller fordi det er store pengar å spare i forhold til å kjøpe CD. (For eksempel det siste eg kjøpte, Keith Jarrett - Sun Bear Concerts, som kostar 900 kroner som CD-sett og 119 kroner som mp3-nedlasting) Når det gjeld pris syns eg den er grei som den er. Har ingenting imot å betale 9 kroner for eitt spor. Det er 9 kroner for noko eg kjem til å ha glede av i lange tider framover, og mindre enn det ein må ut med for ein sjokolade som forsvinn på timen. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 det som skal til får at jeg betaler får musikk på internet er: nedlegelse av: 1) limewire/bearshare 2) bittorent 3) andre innternesider jeg hvet om hvor man får gratis musikk 4) er det en sang som jeg har lyst på og ingen av vennene mine har cd er jeg KANSJE men bare kansje villig å betale Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 - 1kr pr. sang- betalingsmåte: visa/mstrcard eller at man fikk kjøpt et slags kontantkort i butikken som man kan bruke til å kjøpe sanger med - god lydkvalitet - bra bibliotek Woa. Det er gnient:D Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 http://www.demonbaby.com/blog/2007/10/when...k-birth-of.html Les og hat, gutter og jenter. Les og hat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Om jeg skal kjøpe musikk på nettet bestiller jeg cd-er. Kjøper ikke mp3-er. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 "En gang kjøpt - alltid kjøpt." (orke ta backup av 1000000 småfiler - laster heller ned alt på nytt ved ny installasjon/maskin) Tenkte på det samme, det skulle hvertfall vært sånn nå med itunes Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Konto som fungerer slik at den har oversikt over hva du har lastet ned og du kan laste den ned en gang til fra siden! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg kjøper ikke musikkfiler på nettet. Eneste gangene jeg kjøpet musikk på nettet er når jeg bestiller en CD hjem i posten. For øvrig laster jeg ned det meste jeg hører på, noe jeg helst ikke ha så lyst til å gjøre. Har dessverre ikke råd til å kjøpe all musikken jeg ønsker. Hadde jeg hatt mye penger ville jeg kjøpt albumene, ikke filer som lagrer seg på PC-en min. Litt av moroa er jo å ha albumet stående i hylla. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vil aldri betale for å kjøpe en musikkfil når jeg like lett kan få tak i dem på ulovlig vis. Hvis musikken er bra så kjøper jeg CD-en. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 http://www.demonbaby.com/blog/2007/10/when...k-birth-of.html Les og hat, gutter og jenter. Les og hat Wow, veldig bra tekst. Takk for linken Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vil aldri betale for å kjøpe en musikkfil når jeg like lett kan få tak i dem på ulovlig vis. Hvis musikken er bra så kjøper jeg CD-en. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kjøpte den dylan collectors boksen. Hadde jo ikke kunnet fått den om jeg hadde kjøpt låtene på nettet. Å ha cdene og alt det er jo mye av gleden ved å kjøpe musikk! Uten det hadde jeg ikke betalt ett øre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå