Caveman Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 jeg står mellom tre valg ved kjøp av skjerm: Eizo 15" LCD FlexScan L350 Hercules 15" LCD Prophetwiew 720 eller Sony 19" CRT CPD-E430 jeg bruker PC-en mest til internett og andre 2d ting. men jeg spiller eller ser på dvd sånn av og til også. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 jeg syns du burde velge sonyen crt,jeg personlig liker ikke 15 tommer lcd og bilde kvaliteten er litt dårligere Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Gå for Eizoen eller Sonyen. Da står valget egentlig bare om du ønsker LCD eller CRT, men husk at 15" LCD faktisk er mindre enn 17" CRT. Selv ville jeg ikke vært i tvil, men en LCD ser stilig ut da... Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Quote: On 2001-12-14 23:55, Anders Leipsland skrev:Gå for Eizoen eller Sonyen. Da står valget egentlig bare om du ønsker LCD eller CRT, men husk at 15" LCD faktisk er mindre enn 17" CRT. Selv ville jeg ikke vært i tvil, men en LCD ser stilig ut da... På hercules sine sider står det at deres skjerm tilsvarer en crt 17". den skjermen skal også være god på dvd og spill fordi skjermen ikke skal "henge etter", noen som vet noen om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå