Pivotal Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Mind Game. Se den. Nå. Noen som har sett denne filmen? Det er japansk animasjonsfilm fra 2004, men er så vidt jeg vet ikke sluppet i usa (men den japanske versjonen har engelske subs). Jeg har ikke sett en så ekstrem, syk, morsom og bra film på evigheter. Går rett til Top3. Det er egentlig ikke helt mulig å beskrive filmen. Ord som hysterisk, psykidelisk, filosofisk og sinnsyk når liksom ikke helt opp til å gi en virkelig beskrivelse av denne filmen. Jeg anbefaler alle som er interessert i film eller bare vil ha god underholdning og se denne filmen. Er virkerlig et must for alle filmfans og dette blir virkelig en juvel i filmsamlingen min Endret 22. oktober 2006 av jcr.nan Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Mind Game. Se den. Nå. Noen som har sett denne filmen? Det er japansk animasjonsfilm fra 2004, men er så vidt jeg vet ikke sluppet i usa (men den japanske versjonen har engelske subs). Jeg har ikke sett en så ekstrem, syk, morsom og bra film på evigheter. Går rett til Top3. Det er egentlig ikke helt mulig å beskrive filmen. Ord som hysterisk, psykidelisk, filosofisk og sinnsyk når liksom ikke helt opp til å gi en virkelig beskrivelse av denne filmen. Jeg anbefaler alle som er interessert i film eller bare vil ha god underholdning og se denne filmen. Er virkerlig et must for alle filmfans og dette blir virkelig en juvel i filmsamlingen min 7123430[/snapback] Jeg har også sett den og kan skrive under på det du sier. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 kan du forklare litt hva den går ut på? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det tipper jeg IMDB kan. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 nja jeg får vell gi den et forsøk Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 er veldig vanskelig å egentlig forklare hva den går ut på, derfor jeg egentlig ikke forsøkte. IMDB er greit nok, men du forstår mer av filmen av å se hva folk synes om den en hva plottet er. Den er film du blir mer imponert over inntrykket den gjør på deg, enn selve plottet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har hatt den liggende på PCen i snart 6 måneder og bestemte meg for å se den i kveld. Vet ikke helt hva jeg skal si... Men den var jævlig bra. Virkelig spektakulære greier. Det er nok forresten lurest å se filmen uten å vite noe som helst om handlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå