Gå til innhold

Sony Ericsson Z610i Klokke på OLED skjerm?

tjoden

Anbefalte innlegg

I følge annmeldelsen av Sony Ericsson Z610i er det ikke mulighet for og få klokkelsettet til å vises på OLED skjermen på forsiden av telefonen. "Dessverre er det tilsynelatende ikke mulig å få skjermsparer eller klokke på denne." Jeg kan ikke forstå dette siden alle bilder jeg har sett av denne telefonen har et digitalt klokkeslett i OLED skjermen?

Noen som kan bekrefte dette?

post-111857-1161482265_thumb.jpg

post-111857-1161481971_thumb.jpg

:hmm:

Endret av tjoden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

Kunne ikke forstå noe annet enn at det måtte gå ann å få en klokkeslett på OLED skjermen forran.. Ellers ville jo den skjermen mer eller mindre være helt ubrukelig for min sin del.

Da bestiller jeg den telefonen på mandag :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Telefonen er glatt selvom det er klokke på baksiden..

Det burde uansett vært et valg man hadde selv, ikke et som Sony har bestemt. 10sek for klokka er for lite. Ikke er det indikator for mottatt melding heller, man er nødt til å trykke eller åpne telefonen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det er visst desverre ikke mulig. Begrensningen lå visst inne for å spare batteri. Dumt igrunn, siden jeg selv burde kunne velge hvor ofte jeg skal lade batteriet. Jeg ville i alle fall hatt muligheten til at konvelutten lyste etter det var mottatt melding, eller tilsvarende for tapt anrop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...