tjoden Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) I følge annmeldelsen av Sony Ericsson Z610i er det ikke mulighet for og få klokkelsettet til å vises på OLED skjermen på forsiden av telefonen. "Dessverre er det tilsynelatende ikke mulig å få skjermsparer eller klokke på denne." Jeg kan ikke forstå dette siden alle bilder jeg har sett av denne telefonen har et digitalt klokkeslett i OLED skjermen? Noen som kan bekrefte dette? Endret 22. oktober 2006 av tjoden Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Går fint å ha klokkeslett på OLED skjermen foran. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det de skrev var vel at den kan vise klokke, men at den etter en stund slo seg av uansett. Er jo desverre en del klapp mobiler der skjermen slår seg helt av på, men vet ikke om det er sånn på denne. Lenke til kommentar
tjoden Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Takk for svar! Kunne ikke forstå noe annet enn at det måtte gå ann å få en klokkeslett på OLED skjermen forran.. Ellers ville jo den skjermen mer eller mindre være helt ubrukelig for min sin del. Da bestiller jeg den telefonen på mandag Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den viser sikkert klokka når du trykker på en av knappene på siden eller noe, men slutter sikkert etterhvert slik som de skrev i den testen. Ganske ubrukelig når den ikke kan vise klokken hele tiden uten at man trykker på noe først. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det kan du si, men noe av, eller hele, poenget med denne telefonen er jo et forsiden skal være helt "glatt". Man skal ikke se at det er en skjerm der. Og hvor vanskelig er det å trykke på en av sidetastene? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Telefonen er glatt selvom det er klokke på baksiden.. Det burde uansett vært et valg man hadde selv, ikke et som Sony har bestemt. 10sek for klokka er for lite. Ikke er det indikator for mottatt melding heller, man er nødt til å trykke eller åpne telefonen. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 noen som vet om program / triks for å få oled skjermen til å lyse hele tiden? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er visst desverre ikke mulig. Begrensningen lå visst inne for å spare batteri. Dumt igrunn, siden jeg selv burde kunne velge hvor ofte jeg skal lade batteriet. Jeg ville i alle fall hatt muligheten til at konvelutten lyste etter det var mottatt melding, eller tilsvarende for tapt anrop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå