Alte-to Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Så at NRK har sånn 'Mobil-radio' greie til en viss sum pr Time Etc. Prøvde og navigere meg inn til Live Radio-sendingen, så ut til og fungere, helt til jeg fikk melding om at jeg ikke hadde stor nokk oppløsning på skjermen Så, finnes det no måte og få radio på denne PDA'n, gratis... ? Jeg er ikke sikker på om det blir lyd via denne Internet Explorer'n på S200'n heller Prøvde og skrive inn en annen Link, til NRK P3, via et annen Nettside... bilde var samme som på PC, men ikke lyd... heller ingen form for aktivitet over Edge'n. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Må du ikke betale for dataen som blir overført? Da blir det jo ikke akkurat gratis.... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 nah, Den betaler firma har sånn Ordre-system og timeliste osv osv på den... så trafikk er ikke no problem. Lenke til kommentar
AIH Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bare bruk disse linkene i mediaplayeren: http://www.nrk.no/lyd/ funker på edge og wlan! Lenke til kommentar
Miago Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Når wifi er aktivert, og man går på msn eller internet explorer.. vil disse programmene da være på nett igennom wifi eller gprs? Qtek s200 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Når wifi er aktivert, og man går på msn eller internet explorer.. vil disse programmene da være på nett igennom wifi eller gprs? Qtek s200 7338399[/snapback] WiFi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå