NikkoDee Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hei alle sammen :-P Kom over dette her om dagen. En liten rund gutt fra nederland som synger glade sanger som jeg synest er ganske underholdene. Han kom ut med et album i 2004, men jeg har bare sett 3 musikkvideoer. Her er de tre godbitene Laat het sneeuwen er min store favoritt. Jeg hører på den om og om igjen. Hvilken sang synest du ver morsom?? Mvh. NikkoDee Endret 22. oktober 2006 av NikkoDee Lenke til kommentar
nilox Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hahahhaha, det er noe av det verste jeg har sett! :D For en ekkel smørbukk! Må si den "Laat het sneeuwen" er klar favoritt. Syns det var gull at han hadde ei lita slede-ho som satt og gynga bak han og så ut til å kjede vettet av seg. :!: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Det er nok på nederlandsk, ikke tysk. Jeg likte for øvrig techno-dance-hiten best. Endret 22. oktober 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det der er ikke tysk nei Var forøvrig stor fan av "Als De Zon About You" i sommer. De andre hadde jeg ikke hørt før! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg holder en finer på Als De Zon About You, selv om jeg bare hørt på den i 15 sekunder. Men likte å se han bade i bar overkropp i Laat de zon weer schijnen. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hahahahaha, det der er så evig bra Edit: tror dette er en bedre versjon av Als De Zon About You Endret 22. oktober 2006 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Han er pimp sjekk alle damene han har Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dette minte meg fryktelig om Numa Numa-fyren. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tipper han har en pappa med masse penger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Må jo bare le av noen av kommentarene på de filmene. :!: Som på Laat het sneeuwen: First he sings that the summer is the only thing he wishes and... now he is singing about how he likes the snow? What the fukk do you want chubbie-fatty-fat-fatty. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Han er jo som snytt ut av nesa på Stian Barsnes Simonsen i MGP Junior. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå