genetex Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Heisann folkens. Jeg lurer bare på om dere vil lage ett eget zelda forum rundt 8. desember, når Twilight Princess kommer ut? Dette er jo ett spill med mye gåter, mange forskjellige hemmeligheter og slikt som du kan dele med andre! Når det kommer ut kommer kanskje andre til å ville spille opp igjen de andre Zelda spillene, og det blir kanskje fort populært å prate om de forskjellige Zelda spillene, spesielt det nyeste kanskje, på forumet? har dere noen planer om dette? Jeg tror det ville vert smart laget ett egen Zelda del under "mest populære spill avdelingen". Hva tanker har dere om dette? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvorfor oppretter du en tråd nå, og spør om de kan opprette et nytt forum om over en måned? Ingen her har noen anelse om hvor populært det vil bli her på forumet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 har dere noen planer om dette? Jeg tror det ville vert smart laget ett egen Zelda del under "mest populære spill avdelingen". Så lenge det ikkje er stor nok aktivitet rundt spelet over ei lengre periode får det ikkje ein eigen kategori. Det blir ikkje oppretta nye kategoriar fordi noko kan bli populært ein gong i framtida. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei men så har je da heller ikke sagt at dere skulle lage forum nå jeg. Jeg lurte bare på om det var MULIG. Chill. Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei men så har je da heller ikke sagt at dere skulle lage forum nå jeg. Jeg lurte bare på om det var MULIG. Chill. 7125014[/snapback] så klart er det mulig.. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 ok var bare det. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tommelfingerregelen er at hvis et spill er så populært at det over lengre tid spretter opp nye (relevante) tråder stadig vekk, så oppretter vi underforum. Om det vil bli gjort for Zelda vil tiden vise. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tror faktisk ikke det er nødvendig med et hjelpeforum for Zelda TP. Hvis du vil vite hemmeligheter osv, finner du bare en guide på internett... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og hvilke spill finner du ikke guider på internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå