Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn apropo ventetid... Hva med om butikker får seg ordentlige salgsfolk?Var innom en forhandler, i og med at den skal leveres denne uka.. "Nei den får vi ikke inn før i januar står der her.... Men hvorfor vil du ha den a? Den er jo så stor og klumpete..."

:ph34r:

Hva gjør du i den jobben, mann? Omg... :no:

Får bare håpe den jeg først spurte, holder fristen.. For ellers blir det en kjedelig jul... :cry:

:hmm:

Lenke til kommentar

Leste om dårlig skjerm, eller dårlig belysnig på den testen på mobile-review som det var linka til tidligere her i tråden. Noen som vet hvor dårlig eller om dette er noe en normal person faktisk merker noe til? Ble litt skeptisk til telefonen....

Lenke til kommentar
Hm.. Hadde noen av dere som har tilgang i Dangaard og Brightpoint gidda å sjekke om den sorte står som bekreftet den 8. desember? Lei av å vente..

-Offtopic: Hvorfor får jeg error på fastreply og på smileyene om jeg bruker advanced?

7437462[/snapback]

Ikke direkte svar på spm ditt, men jeg fikk mail fra Nokia nå om at de begynner å sende 7390 ut til butikkene i dag :)

Lenke til kommentar

Hm, hadde du sånn mobilpåminnelse? For det meldte jeg meg også på, hmm.. Nokia er raaare :o

Edit: Og der ramlet mailen fra Nokia i min innboks også dere.. Det betyr vel at 8. desember er en nogenlunde riktig dato.. :D

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar
Leste om dårlig skjerm, eller dårlig belysnig på den testen på mobile-review som det var linka til tidligere her i tråden. Noen som vet hvor dårlig eller om dette er noe en normal person faktisk merker noe til? Ble litt skeptisk til telefonen....

7432562[/snapback]

Ut i fra bildene på mobile-review så det grusomt dårlig ut, men kan ikke tro det er sånn i virkeligheten. Kanskje det bare var temaet som trakk ned inntrykket.

Lenke til kommentar
Hm.. Hadde noen av dere som har tilgang i Dangaard og Brightpoint gidda å sjekke om den sorte står som bekreftet den 8. desember? Lei av å vente..

-Offtopic: Hvorfor får jeg error på fastreply og på smileyene om jeg bruker advanced?

7437462[/snapback]

Var å sjekket på Dangaard sine sider nå, den rosa er bekreftet 02.01.07. Den i bronse står som ubekreftet.

post-91205-1165423705_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ut i fra bildene på mobile-review så det grusomt dårlig ut, men kan ikke tro det er sånn i virkeligheten. Kanskje det bare var temaet som trakk ned inntrykket.

7439356[/snapback]

Det står dette om den:

-Display

QVGA-display med 262 000 farger og 240 x 320 piksler

Eksternt display: 262 000 farger, 160 x 128 piksler

Endret av Guro90
Lenke til kommentar
Det står dette om den:

-Display

QVGA-display med 262 000 farger og 240 x 320 piksler

Eksternt display: 262 000 farger, 160 x 128 piksler

7440659[/snapback]

Joda jeg så det, spesifikasjonene er bra men se på skjermbildene fra telefonen. Sikkert dårlige bilder bare, tipper skjermen er like god som på 6280.

Lenke til kommentar

herregud nå er jeg dritlei

Er det noen som kan hjelpe meg å IKKE få mailer hver gang det dukker opp et nytt innlegg?

Gjelder ikke bare denne tråden

Jeg ser det står FØLG DENNE TRÅDEN - ABBONER PÅ TRÅDEN BLA BLA BLA..... men hvor står det at du kan hoppe av trådene?

Trykker jeg på følge denne tråden så står det at jeg allerede gjør det....JEG VIL AAAVVVVV

Lenke til kommentar
Går det ikke ann å filme med 7390? Sammenlignet den med N73 på nokia.no, og der stod det ikke noe om videoopptak.. Så bare lurer litt!

7442139[/snapback]

Hvis du leser testen til mobile-review vil du se at den har samme video mulighetenen som 6280 inkl eksempel på video.

Lenke til kommentar

Jeg også venter på den sorte. Men var i går i en butikk og fikk se den rosa og hvite. Var aldeles ikke stygg!

Jeg ble veldig positivt overrasket over den duse rosafargen, og det hvite var mer vaniljefarget. Ikke dum!

Jeg har dessverre ikke sett den sorte, så jeg skal lete byen rundt i morgen, slik at jeg nå endelig får bestemt meg. Sånn helt!

Lenke til kommentar

Har ikke store forventninger til "the real thing", er glad bare om jeg finner en sort liten dummy..

Men sier selvfølgelig i fra om jeg finner den! Bor på østlandet.

Ser at et par nettbutikker har fått den inn på listene sine, alt må vel være gode tegn?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...