Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Åja.. ok.. Forstår jeg ligger etter på mobilfronten..tror ikke trådløst sånn er aktuelt for min del, kanskje? Takk for svar begge to! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg holder meg i alle fall til tråd enda, bedre lyd sånn. Men det er jo både kul gadgetfaktor, og praktisk med trådløs. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Åja gudbedre om det går ut over lydkvalitet er valget enkelt.. skulle til å si, hva med lagg og sånne ting? Best mulig lyd, jatakk. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Åja gudbedre om det går ut over lydkvalitet er valget enkelt.. skulle til å si, hva med lagg og sånne ting? Best mulig lyd, jatakk. 7392385[/snapback] Lydkvaliteten er ene problemet, ett annet er at det er få modeller å velge mellom, og nettopp lagg har vært ett problem selv om det bare er noen desimeter fra telefon til headsettet. Jeg er lydfreak selv så inntil denne teknologien blir bra ser jeg ikke noe problem med en tynn ledning. Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tenkte jeg bare skulle gi siste opplysning på når telefonen kommer. Var innom en Nokia forhandler i dag, han fortalte meg de fikk den inn den mellom 8-10 desember og det var det alle andre butikker også fikk. 8 dager igjen så er den i butikken Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Kødder du? :D:D Isåfall.. AJ det er perfekt.. hvilken forhandler? Endret 30. november 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Butikken het Nokia Sånn privat butikk. Men som jeg forsto, gjaldt datoen også for alle andre butikker som selger Nokia telefoner Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Snakka vi ringerunde i morra? Eller... Um.. Nokia butikk? Hm. Har de egne butikker a? Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Den her var ihvertfall det. Har sett det før, men har på en måte ikke kjøpt hos slike butikker. Så prisene de kom til å ta for den Det er jo sikkert bare å høre med forhandlere i nærheten, siden han sa den datoen er det garantert likt for alle som skal ta inn den telefonen. Ringerunde - absolutt smart tror jeg Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hm.. kanskje en notis til andre som venter på Nokia telefoner.. Besøk den Nokia butikken Stine har vært på, kanskje man får et fornuftig svar litt tidligere og slipper å sitte å maaase som vi har gjort! Ringerunde i morra ja.. indeed! OG! Da rekker jeg kjøpe den før juleferie.. mamma bor litt øde så telefonen bruker sikkert 2 år på å komme ut i butikker der. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bare å styre unna butikker tror jeg. En del av de mest populære Nokia modellene har hatt blodpriser i butikk, langt over "anbefalt utsalgspris" som det så fint heter. Jeg for min del har bestilt den hos norges største nettbutikk i håp om at de får den fra den første sendinga, men overlever å vente... Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Her i byen (trheim) har ikke pris nivået i butikk vært så riv ruskende galt på 7390, har forhørt meg litt.. men seff.. om du går på telehuset, så blir den plutselig svindyr da.. men hvem faen går dit om du ikke er telenorkunde? Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På privatbutikker det jo så klart shitdyrt, jeg har holdt meg til å bestille over nett jeg. Spesielt fra netcom, de er flinke! Ellers har man jo Elkjøp og sånt, de er jo sånn nogenlunde på prisene. Ihvertfall her jeg bor. Men vi får se, vil gjerne se den i virkeligheten før jeg bestemmer meg for hvor jeg kjøper den! Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Mh.. men når du var i butikken, spurte du om spesifikke kjeder da? Sånn.. Sa han f.eks "ja, 8. des er den hos elkjøp".. ble nysgjerrig nå ja! Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg spurte i forhold til den butikken, men han sa at det er 8 desember Nokia sender ut til forhandlerene. Han sa ikke hvem, for han vil jo ikke anbefale å kjøpe andre steder enn hos han lissom Men ut ifra det, så forsto jeg at den datoen gjelder alle... Håper jeg forsto riktig da.. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 En til som sier det samme som du.. eller, neste uke, forhåpentligvis, sa han.. i såfall blir det jo før 8. Han sa også at han han snakka med var nesten lei av maset om den telefonen nå, er visst jævlig mange som lurer på hvor den blir av.. Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hehe stakkars Sjekket på komplett.no i sted, der sto det også 8 desember. Men de selger bare telefonen da. Men er det noen som har funnet ut om minnebrikke følger med?? Lenke til kommentar
Guro90 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jepp, tror det følger med 128 MB minnekort Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Leste faktisk et sted at det følger med, så da er det bekreftet 8 dager igjen... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Åja gudbedre om det går ut over lydkvalitet er valget enkelt.. skulle til å si, hva med lagg og sånne ting? Best mulig lyd, jatakk. 7392385[/snapback] Lydkvaliteten er ene problemet, ett annet er at det er få modeller å velge mellom, og nettopp lagg har vært ett problem selv om det bare er noen desimeter fra telefon til headsettet. Jeg er lydfreak selv så inntil denne teknologien blir bra ser jeg ikke noe problem med en tynn ledning. 7392690[/snapback] Det som er et problem her er vist telefonen har bluetoot versjon 1.2 kombinert med a2dp. Dette er noe mange kombinerer og det er ubrukeligt. Med bluetooth versjon 2.0 så kan jeg faktisk ha telefonen oppe mens jeg hører på musikk nede....Om telefonen ligger i lomma,i etui eller baki baggen mens du går tur,klipper plenen eller er ute og sykler er ikke noe problem. At lyden blir en smule redusert er ikke noe som bør ligge til grunn her... Høres det på musikk så kommer dette luksusproblemet altid opp at det hadde vert greit å sluppet den j..... ledningen. Vi er tross alt i 2006 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå