Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja gudbedre om det går ut over lydkvalitet er valget enkelt.. skulle til å si, hva med lagg og sånne ting? :p Best mulig lyd, jatakk. :)

7392385[/snapback]

Lydkvaliteten er ene problemet, ett annet er at det er få modeller å velge mellom, og nettopp lagg har vært ett problem selv om det bare er noen desimeter fra telefon til headsettet. Jeg er lydfreak selv så inntil denne teknologien blir bra ser jeg ikke noe problem med en tynn ledning.

Lenke til kommentar

Den her var ihvertfall det. Har sett det før, men har på en måte ikke kjøpt hos slike butikker. Så prisene de kom til å ta for den :ohmy:

Det er jo sikkert bare å høre med forhandlere i nærheten, siden han sa den datoen er det garantert likt for alle som skal ta inn den telefonen. Ringerunde - absolutt smart tror jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Hm.. kanskje en notis til andre som venter på Nokia telefoner.. Besøk den Nokia butikken Stine har vært på, kanskje man får et fornuftig svar litt tidligere og slipper å sitte å maaase som vi har gjort! :)

Ringerunde i morra ja.. indeed! OG! Da rekker jeg kjøpe den før juleferie.. mamma bor litt øde så telefonen bruker sikkert 2 år på å komme ut i butikker der. :p

Lenke til kommentar

Bare å styre unna butikker tror jeg. En del av de mest populære Nokia modellene har hatt blodpriser i butikk, langt over "anbefalt utsalgspris" som det så fint heter.

Jeg for min del har bestilt den hos norges største nettbutikk i håp om at de får den fra den første sendinga, men overlever å vente...

Lenke til kommentar

På privatbutikker det jo så klart shitdyrt, jeg har holdt meg til å bestille over nett jeg. Spesielt fra netcom, de er flinke! Ellers har man jo Elkjøp og sånt, de er jo sånn nogenlunde på prisene. Ihvertfall her jeg bor. Men vi får se, vil gjerne se den i virkeligheten før jeg bestemmer meg for hvor jeg kjøper den! :D

Lenke til kommentar

Jeg spurte i forhold til den butikken, men han sa at det er 8 desember Nokia sender ut til forhandlerene. Han sa ikke hvem, for han vil jo ikke anbefale å kjøpe andre steder enn hos han lissom :p Men ut ifra det, så forsto jeg at den datoen gjelder alle... Håper jeg forsto riktig da.. :blush:

Lenke til kommentar
Åja gudbedre om det går ut over lydkvalitet er valget enkelt.. skulle til å si, hva med lagg og sånne ting? :p Best mulig lyd, jatakk. :)

7392385[/snapback]

Lydkvaliteten er ene problemet, ett annet er at det er få modeller å velge mellom, og nettopp lagg har vært ett problem selv om det bare er noen desimeter fra telefon til headsettet. Jeg er lydfreak selv så inntil denne teknologien blir bra ser jeg ikke noe problem med en tynn ledning.

7392690[/snapback]

Det som er et problem her er vist telefonen har bluetoot versjon 1.2 kombinert med a2dp. Dette er noe mange kombinerer og det er ubrukeligt. Med bluetooth versjon 2.0 så kan jeg faktisk ha telefonen oppe mens jeg hører på musikk nede....Om telefonen ligger i lomma,i etui eller baki baggen mens du går tur,klipper plenen eller er ute og sykler er ikke noe problem.

At lyden blir en smule redusert er ikke noe som bør ligge til grunn her... Høres det på musikk så kommer dette luksusproblemet altid opp at det hadde vert greit å sluppet den j..... ledningen. Vi er tross alt i 2006 nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...