Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhm.. Altså, dette er ikke noen chatt vel, eller har jeg misforstått hele greia?

Litt off topic, men nå syns jeg alt blir nesten det

7381212[/snapback]

At alt er chatting, er det det du mener? I så fall - ganske så enig.

Men som Porcelina sier også, blir bare litt revet med når det er andre som viser like mye glede over å vente på en telefon... :p

Lenke til kommentar

Var det ikke sånn at i forrige kolleksjon så hadde den ene sånn der diger dusk sak dinglende på siden av den og? Den 7370'n.. en sånn dott vil jeg IKKE ha asså! :p Men veske.. det har jeg ikke sett noe om der det står beskrevet innholdet i esken.. *finne*

Innhold:

Nokia 7390-telefonen

Batteri BP-5M

Standardlader AC-3

Headset HS-60

Tilkoblingskabel DKE-2

Brukerhåndbok

..

Tyder kanskje ikke på det?

Lenke til kommentar

Var en i klassen min som hadde den 7390, og det eneste jeg så av miksmaks ting uten om selve telefonen var en liten lapp som sto ut. (Noe som også er på 7390 - men den er ganske liten da...) Men hun hadde en veske i samme farge til og ha utenpå...

Ser ikke sånn ut nei. Bare kom til å tenke på det å beskytte den, vil jo gjerne at den skal se litt fin ut - bare utenom å måtte kjøpe sånn vaktmester taske til å ha i beltet.... :p

Men er det sånn ut med å ha sånn dingle ting i telefonene for tiden? Syns noen av dem er litt fine.. De som er litt små og diskre.. Sånn som de med bokstaver og sånt.. Hehe... *Leke fjortiss....* Om det er det da..

Men du kan faktisk kjøpe en hel pakke med masse Nokia dingser som du kan feste på telefonen din fant jeg ut her om dagen. Men de var litt kjedelige... Så er vel mer ment som valgfritt tenker jeg. Litt kjedelig å bli tvunget på en dings lissom... :p

Lenke til kommentar

Den telefonen jeg har nå, har jeg en sånn derre dingletings på.. mamma kjøpte til meg, hu mente at det måtte man ha på sånne kamskjelltelefoner.. men jeg lover deg, den blir bare irriterende å ha der.. pluss, at jeg har oppdaget at den jeg har lager riper i telefonen.. Bare så du vet det :p

Når det kommer til sånn veske å ha på telefonen, høres det ikke helt dumt ut.. fikk sånn med mp3 spillern, og det er greit å ha den oppi der for å beskytte skjermen spesielt når man ikke bruker spilleren, eller hvis en skal ha den i en lomme eller veske sammen med masse annet.. Så om det ikke følger med, kjøper jeg en sånn separat.. :)

Det jeg stusser litt ved når det kommer til 7390'en, er at i det i innholdsbeskrivelsen av esken ikke står noe om det minnekortet på 128 mb som skulle følge med.. noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Syns det bare er en fordel å droppe ett minnekort på 128MB hvis man skal bruke denne til musikk noe jeg skal. Ett slikt kort holder kun til noen ytterst få låter (25 stykker sånn ca) og ville bare dratt opp prisen på pakke med noen kroner. Da er det mye bedre å kjøpe ett skikkelig minnekort med en gang til formålet.

Er kun en ting som er merkelig, og det er hvorfor de bruker 2.5 mm plugg til headsettet og ikke 3.5 mm. Så vidt jeg vet så finnes det ikke ett eneste vettug headsett eller øreplugger som bruker 2.5 mm plugg, alt man får kjøpt ER 3.5 mm, men det følger med adapter.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke å være streng, men seriøst folkens, den kommer om kun kort tid!

Å sitte å skrive ti ganger om dagen, "når kommer den?" når den er så nær, er bare unødvendig. Det samme gjelder naturligvis "Åååå, den er så fiiin".

Nokia kommer helt sikkert ikke til å svare noe annet enn "rett rundt hjørnet" de heller.

Lenke til kommentar

a2dp er en profil som inngår i Bluetooth (Blåtann) og innebærer at man kan bruke trådløst headsett istedet for kabel. Før man hopper på dette bør man lese tester som er gjort av slike, da noen av de faktisk fungerer dårlig...

Hva er a2dp?  :ermm:

Lå filmer der også :)

7391340[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...