Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i Oslo jeg... :dontgetit:

Men HALLO - hørte du alt han sa på videoen? Jeg er veldig glad i musikk, hører på det hver dag - men hater de ørepluggene som følger med på telefonene. Spesielt samsung.. Men på denne kan man bruke helt vanlig øretelefoner, deri blant noen som er bedre!! Wow.. Ble helt i hundre her nå :D:w00t:

Lenke til kommentar

Menmenmen hva skulle jeg si nå.. JO!

Noen som har noen oppdatert info om telefonen i norge? Googla litt igår og fant den tilgjengelig i fryktelig mange butikker i Sverige, og Norge pleier vel neppe ligge så fryktelig langt etter? Og da tenker jeg på sånn ca når jeg kan forvente å få klørne i en sånn her i en butikk, da.. :p

Og Stine.. jeg veit. :) Har selv en liten søt Creative Zen V og er egentlig litt forelska i den og.. fin lyd i den og sånn! :D Får vel dele oppmerksomheta ja.. hehe..

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar
Yatack.no har lagt ut telefonen for salg, men der står det ubekreftet dato. Man kan bestille den, men de vet ikke når den kommer...  :dontgetit:  :ermm:

Komplett har også lagt den ut for salg, der står det 30.11 på den rosa, og 05.12 på den brune.

Vet lissom ikke helt jeg ....  :hmm:

7380403[/snapback]

Hehe takk for svar hvertfall! Jeg regner med å bestille den via nettbutikk, så jeg håper så inderlig jeg får den før jul siden den skal være julegave til meg!:D Hadde blitt en fin jul..

Men hva er finest av sort/brun og hvit/rosa?

Lenke til kommentar

Aha, kanskje den sorte ja.. Men jeg er redd den blir for maskulin? På en annen måte blir den rosa litt... hm, fjortis? Vet ikke jeg altså. Rosa er kult i en uke så blir man lei av det sukkersøte utseende. Jaja, har funnet ut jeg bare MÅ ha denne mobilen! :D Skulle bare ønske den var ute i butikkene! :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du skal være redd for at den sorte blir for maskulin.. slik jeg ser det, er den mer classy og tidløs enn den rosa.. jeg har aldri vært noen rosa pike selv, så valget for meg er fryktelig enkelt.. :p Om andre oppfatter det som maskulint får de bare gjøre det.. det er ikke mitt problem :D

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke den brune/sorte blir for maskulin egentlig. Bronsefargen på den er jo litt feminin. Men så er det det med hvit telefon som Porcelina skrev - blir det striper ser man det med EN GANG. Fjortiss kan den også være, tipper det blir mange jenter i ung alder som setter den på lista! Men altså... det er jo opp til en selv..

Og ja... Altfor lang vente tid... VIL HA :dribble:

:innocent:

Lenke til kommentar

Har en nå på torsdag, det er da muntlig'n. Så er det skriftlig to uker etter. Men det er den på torsdagen som tar krefter. Det er ikke noe spesiell oppgave, jeg skal bestemme selv hva jeg vil snakke om... Scary..

Ferdig nå på fredag? :cry: Dæven. Hehe. Er ikke ferdig før om tre uker jeg... Den 16 er min siste dag.. :cry:

Telefonen blir "så flink du har vært" og en sen bursdagsgave til meg selv. Typen har til å med sagt seg villig til å spleise med meg, så han slapp unna stresset med å finne gave til meg. Gjorde det veldig enkelt i år :p Så blir det jo mindre for meg å betale.. Får vi håpe :innocent:

Endret av stinejenta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...