Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Meg skal ha den mørke ja... Aldri vært en rosa pike Og du? Forresten samsung det jeg har nå.. som driver å dør sakte.. hehe.. Endret 27. november 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Brune her og. Rosa er fin, men på denne modellen er det litt for sukkersøtt for min del. Skal gjerne ha en mobil som ser litt bra ut, ikke mer som en moteting. Hvis du skjønner? Samsungen min fungerer, men er bare ting jeg syns mangler.. Og så er det jo Nokia.. Meg savne Nokia.. Men mest av alt.. .Telefonen er jo lekker.. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja.. For min del høres en hvit telefon jævlig upraktisk ut uansett.. med tanke på skitt og merker og sånn.. mens en sort overflate tåler sånt bedre! Hvis du leser igjennom innleggene mine i denne tråden skjønner du fort at min samsung _ikke_ under noen omstendigheter virker som den skal.. Så det er virkelig på høy tid med en ny telefon.. Og jeg må jo bare vente på denne herligheten da.. men satan jeg har venta lenge asså! Vil ha den nå.. Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja når døden er nær, så fortjener du ny telefon! For min del er det bare fordi jeg vil tilbake til Nokia, men ingen av de som er på markedet nå er noe jeg ville likt å ha. Vurderte N73, men etter å ha sett den i butikken så ble jeg ganske skuffa. Jeg har små fingre, men fy søren jeg knota for å skrive melding med den!! Men ja... *sukk* 7390.. Eneste jeg tenker på, bare håper den er like fin i virkeligheten som på bilder jeg har sett. Er ganske spent på det! Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Ok nå begynner du å bli littegrann skummel.. Jeg vurderte også N73, og fant ut det samme.. for det første ble den litt for..hm.. klumpete for meg.. og for det andre, var det knot å bruke tastene.. Har sett noen ekte bilder av 7390'en jeg.. hmm.. fra en eller annen webside.. ser lovende ut! De bildene på nokia sine sider er jo litt urealistiske da, men den ser virkelig bra ut på den siden jeg så på.. Endret 27. november 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hehe. Jeg måtte tegne begge to opp på et ark, for å se hvordan de var i strl. Likte det jeg så. Høres skikkelig nerdete ut, men strl på telefoner har mye å si. Spesielt når man har små hender. N73 er veldig klumpete, så bildene deres lyver noe veldig på Nokia sine sider. Typen har N80, der er meny knappene bra plassert - men fytti katta for en murstein blokk. Skummel fordi jeg har lik smak eller? Blir nesten skuffet over å lese lanseringsguiden på siden her. November står det, 20 november -- Lurefanteri!! Kan de ikke skrive når de vet HELT sikkert at den kommer Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Vel.. vi får trøste oss med at den kommer ut i butikkene i sverige denne uken.. det kan da umulig bety at vi må vente til jul i norge heller.. Jeg, for min del, skulle helst vært å kjøpt den her i går jeg.. så de skal bare få ræva i gir! Ja, litt skummel fordi du har litt lik smak ja! Trodde jeg var eneste jenta som sikla på denne..og da spesielt den sorte.. Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe ja de fleste vil vel tro at jentene faller for den rosa. Ihvertfall de i tenårene ! :!: Like greit med den sorte, mer diskre og en telefon man kan ha en stund Blir bare gal....... VIL HA NÅ Lenke til kommentar
Guro90 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 NÅR KOMMER AMOBIL MED EN TEST AV DENNE MOBILEN? SÅNN CA? Den rosa er ELSK Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi kommer med en test av 7390 når vi mottar et testeksemplar fra Nokia. Forresten, det er unødvendig å ROPE. Edit: Stine og Porcelen, kan dere ikke bare løpe i en mobilbutikk og tafse på en dummy da? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Det er jo ikke no gøy å tafse på dummytelefoner vel? Me like the real thing Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Enig der Porcelina Og beklager for ropet. Ble bare litt revet med... Men en annen ting.. Er det dummy'r i alle butikker eller besøker jeg virkelig alle de gale butikkene? Endret 28. november 2006 av stinejenta Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Å tafse på en dummy må da vel være bedre enn å tegne de opp på et papir for å sammenligne? Er nok de gale butikkene som ikke har fått en dummy på den enda ja Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Fortell meg åssen butikker i bartebyen som får den først for salg a.. om noen her kan sånt? Edit: Og da mener jeg når den er ute.. så man kan tafse på the real thing, ja Endret 28. november 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
Guro90 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi kommer med en test av 7390 når vi mottar et testeksemplar fra Nokia. Forresten, det er unødvendig å ROPE. Flott. Ville bare ha et svar, spurte om akkurat det samme i en annen tråd. :] Lenke til kommentar
FaO Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 har sjekket på 4 elektrobutikker i nærheten her, men ingen av de har noen dummy ute enda.. Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bufodill - mobber du? Enig med Porcelina, like greit å tafse på det ekte sakene Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Videosnutt av 7390: http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200611/27...orer738.dbp.asp Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Takk JoonGoii Fikk ikke bare mer lyst på den nå lissom Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 ÅGUD. Jeg er så forelska i den telefonen asså.. hoho... helt jævlig å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå