Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare irriterende å vente... de lovte telefonen i november, og når de lanserte den tidlig i september så synes jeg det er fryktelig rart om de går ut i oktober og sier telefonen kommer neste måned uten å greie holde det.. såpass oversikt bør de vel ha?

Det som er mer irriterende, fant jeg ut nå.. er at folk som ringer meg får en pipelyd som går konstant under hele samtalen.. hehehe... faen å.. nekter å kjøpe noen ventemobil før 7390 asså.. :p

Lenke til kommentar
Å FY FAEN. Når er den sorte tilgjengelig da? Den rosa var fæl :p

7365409[/snapback]

Fortsatt ubekreftet, men det kommer nok en dato om ikke lenge. :)

Det er forresten litt rart at den kommer så sent som kanskje til jul, jeg har hatt dummy av begge farger i sikkert over en måned allerede.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Håpe den kommer tidligere jeg.. som allerede nevnt, driver telefonen min å dør sakte nå.. Nå vil den ikke bruke lyd og den piper mens folk snakker med meg... oppå alt annet.. så jeg har IKKE lyst å vente helt til jul med å få bytta ut den haugen der.. :(

Jævla sært at den kommer ut til jul når Nokia lovte den i november.. og den har vært i nettbutikkene på avventing i en måned nå... minst.. Vi får håpe datoene endres.. kan være seeeenest 22? *være optimist* :D

Lenke til kommentar
7390 Powder Pink - Bekreftet 22.12.2006.

7365338[/snapback]

Hvis du hadde lest, så hadde du sett at det allerede var skrevet.

No offence :)

Håpe den kommer tidligere jeg.. som allerede nevnt, driver telefonen min å dør sakte nå.. Nå vil den ikke bruke lyd og den piper mens folk snakker med meg... oppå alt annet.. så jeg har IKKE lyst å vente helt til jul med å få bytta ut den haugen der.. :(

Jævla sært at den kommer ut til jul når Nokia lovte den i november.. og den har vært i nettbutikkene på avventing i en måned nå... minst.. Vi får håpe datoene endres.. kan være seeeenest 22? *være optimist* :D

7365721[/snapback]

Og du også, kan vel se at jeg har skrevet at noen andre enn Dangaard har beregnet dato på 08.12

Lenke til kommentar

Jeg hadde nesten bestemt meg for en N73, men så så jeg 7390. Problemet er at jeg skal ha den til jul, og jeg er redd jeg ikke får den før det. Er det verdt å vente på 7390 eller skal jeg gå for en N73? N73 er dessuten ganske billig nå, men jeg er usikker på om den er for avansert for meg. Hva syns dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...