FaO Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 venter både på den siste motorolan som kommer straks og 7390, men det ser visst ut som det kan bli problem å få dem frem før jul Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Er bare irriterende å vente... de lovte telefonen i november, og når de lanserte den tidlig i september så synes jeg det er fryktelig rart om de går ut i oktober og sier telefonen kommer neste måned uten å greie holde det.. såpass oversikt bør de vel ha? Det som er mer irriterende, fant jeg ut nå.. er at folk som ringer meg får en pipelyd som går konstant under hele samtalen.. hehehe... faen å.. nekter å kjøpe noen ventemobil før 7390 asså.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 7390 Powder Pink - Bekreftet 22.12.2006. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Å FY FAEN. Når er den sorte tilgjengelig da? Den rosa var fæl Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Å FY FAEN. Når er den sorte tilgjengelig da? Den rosa var fæl 7365409[/snapback] Fortsatt ubekreftet, men det kommer nok en dato om ikke lenge. Det er forresten litt rart at den kommer så sent som kanskje til jul, jeg har hatt dummy av begge farger i sikkert over en måned allerede. Endret 26. november 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Håpe den kommer tidligere jeg.. som allerede nevnt, driver telefonen min å dør sakte nå.. Nå vil den ikke bruke lyd og den piper mens folk snakker med meg... oppå alt annet.. så jeg har IKKE lyst å vente helt til jul med å få bytta ut den haugen der.. Jævla sært at den kommer ut til jul når Nokia lovte den i november.. og den har vært i nettbutikkene på avventing i en måned nå... minst.. Vi får håpe datoene endres.. kan være seeeenest 22? *være optimist* Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 7390 Powder Pink - Bekreftet 22.12.2006. 7365338[/snapback] Hvis du hadde lest, så hadde du sett at det allerede var skrevet. No offence Håpe den kommer tidligere jeg.. som allerede nevnt, driver telefonen min å dør sakte nå.. Nå vil den ikke bruke lyd og den piper mens folk snakker med meg... oppå alt annet.. så jeg har IKKE lyst å vente helt til jul med å få bytta ut den haugen der.. Jævla sært at den kommer ut til jul når Nokia lovte den i november.. og den har vært i nettbutikkene på avventing i en måned nå... minst.. Vi får håpe datoene endres.. kan være seeeenest 22? *være optimist* 7365721[/snapback] Og du også, kan vel se at jeg har skrevet at noen andre enn Dangaard har beregnet dato på 08.12 Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hvem er de andre da? Hvem leverandør? Og poenget var å få en bekreftet dato.. ikke en estimert en Endret 27. november 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Brightpoint. De setter aldri bekreftede datoer før de plutselig har "dette produktet er beregnet inn hos oss innen to dager". Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Åja.. de har ikke jeg hørt om engang Hehe.. du får beklage da, men jeg er bare ikke så fryktelig god på disse mobilleverandørgreiene.. begynte liksom med å ringe elkjøp og sånne butikker jeg da.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 I sverige skal denne være ute på gata neste uke: http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200611/25..._MOB100.dbp.asp Da bør vel ikke vi ligge så lenge etter eller hur ? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 I sverige skal denne være ute på gata neste uke: http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200611/25..._MOB100.dbp.asp Da bør vel ikke vi ligge så lenge etter eller hur ? 7369893[/snapback] Den kommer i denne uka i Sverige. Artikkelen ble lagt ut igår, søndag. Så da kommer den vel også rimelig snart til de norske butikkene. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja, la oss håpe! Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 For Guds skyld SI IFRA NÅR DERE SER EN NETTBUTIKK OM SÅ I SVERIGE SOM SELGER DENNE OG HAR DEN PÅ LAGER Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde nesten bestemt meg for en N73, men så så jeg 7390. Problemet er at jeg skal ha den til jul, og jeg er redd jeg ikke får den før det. Er det verdt å vente på 7390 eller skal jeg gå for en N73? N73 er dessuten ganske billig nå, men jeg er usikker på om den er for avansert for meg. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Gadgetpro er like utålmodig som meg.. nice.. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Siden jeg er dødsforelska i 7390en selv så ville jeg seff ventet.. jeg har vurdert den music edition av n73'n selv, men jeg klarer ikke få meg til å kjøpe den når 7390'en er såååå utrolig fin i tillegg til å være rimelig lik... Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Gjerne også legg inn tips her, når 7390 har kommet her i Norge. Blir gal av å vente ja! Meg vil ha, meg vil HA!! Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Stine har jaggu skjønt det hu og :D Trodde jeg var ene og alene om å være gæærn etter den telefonen her jeg.. Lenke til kommentar
stinejenta Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hehe har så og si siklet på den siden den ble lagt ut på Nokia sidene. Har samsung telefon nå, men har alltid savnet Nokia.. Så det er sannelig på tide at den kommer ! Erre den brune du er ute etter Porcelina, eller er du en pink chick? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå